Fredagens bilder

Passade på att ta några syskon bilder på snuvisarna då de satt så fint på soffan alla fyra


Jag ville också vara med på ett hörn!

Världens sötaste busunge!

I fredagg var jag och Andres och handlade själva medans Mummu och Puua var här. Vi var också på presentjakt till syrran, då hon fyller år på måndag men har/hade "kalaset" på lördag.
Jag hittade inte det jag var ute efter, men en liten grej hittade jag
När vi kom hem gick Mummu, men Puua stannade kvar. Efter bad och allt annat man ska hinna att göra så plockade vi fram myspys och spelade kort till sent på natten.

Hur ska jag ens börja med att förklara dessa bilder....


Vi låter det vara. Nånting lekte dom iaf! Jätte mysig kväll!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback