Blandade bilder på dagarna som gått

Jag känner mig så lyckligt lottad som har världens finaste familj...
Jag älskar dom över allt annat och är så stolt och lycklig som har dom i mitt liv.

Här kommer några blandade bilder från dagarna som gått.

Mina tre finaste grabbar leker med bilbanan grabbarna fick i julklapp, den var jätte skojig tyckte allihopa!

Danilo ska sno grejer igen....

SMILE BABY!
Världens finaste tjejer!


Charmtrollen!

Alla mina små älsklingar!

"Jag vill också ha en egen mobil!" (Danilo tjurar)

Men det gick snabbt över!

Glada Jonathan

Nakenfisarna!

Kommentarer
Postat av: Camilla,30 år & blivande 8 barnsmamma

Förstår att du känner dig lyckligt lottad..ler..



jättefina bilder..

mvh camilla

2011-01-12 @ 16:04:36
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Postat av: Linda

underbart härliga bilder cutie!

Ni är så fina allihopa!

2011-01-13 @ 21:43:37
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback