Annars var min dag bra

Idag har varit en skön dag, förutom det där med Vanessa..
Morgonen började med att vi lekte med lera och modelerade en krokodil, båt och massa annat skoj med tjejerna. Dom tyckte att det var jätte roligt.
Sen kom Taru och Daniella över för lite lek och lunch.
Jätte kul att ni kom! :)

Tjejerna leker med lera

Danilo får sitta och leka bredvid

Jonathan ville gärna äta upp Prinsess bilen :)

Sen tröttnade han på det och somnade hos sin pappa. Sweet!

Men Danilo fick stå ut med det ett tag till... stackarn...


Sen fick jag en tid på min systers salong i Farsta, där jag skulle färga mina fransar och bryn.
Och jag gick utan barnen! WoHoo!
Nicole gillade inte min idé så mycket och grät när jag gick- Och en låång tid efter att jag hade gått också.
"Mamma...mammmaaaaaaa! Var ääär duuuu?"
Heheh, vår alldeles egen lilla Drama Queen.
Jag mötte upp min Mamma vid stationen och tog bussen- vilken jag inte gjort på nästan 4 år (!!!).
Nu var det nån grej att man ska visa upp sin biljett som man beställer med mobilen (vilket han ändå inte tittade på), och så hade dom bälten i bussen! När kom det? Min mamma höll på att kissa på sig av skatt när vi skulle klva av bussen då jag bara stod kvar och väntade på att dörrarna skulle öppnas, och folk stod bakom mig och väntade- jag fattade ju inte att nuförtiden måste man trycka på en knapp för att dörrarna ska öppnas! Hahahaha....
I need to get ut more. ;)

Mummu på syrrans jobb

Mummus tur att få sina fransar och bryn fixade!


Det var jätte kul med lite tjej snack och att kunna gå utan barnen. Vi gick till Farsta Centrum och kikade runt lite innan Karo skjutsade hem oss. Fast jag passade på att gå och sola innan jag gick hem :)
Där också en grej som hände!
Ni kanske vet att det finns såna där engångs förpackningar att köpa som man smörjer sig med innan man solar?
Jag köpte en sån, och när jag skulle ta upp den från automaten så fanns det 2 st där, olika. My lucky day, tänkte jag och tog bara en och smörjde in mig lite här och lite där. (jag trodde att det var solskydd, samtidigt som man blir lite brunare...) Efter 10 minuter tittar jag ner och ser bara en massa mörka fläckar över hela mig, där jag hade smörjt mig! Roooligt... Jag såg ut som en dalmatin!
Då tog jag upp den och det stod på engelska att det är en brun-utan-sol (??!) produkt. Hmm...
Som tur är fanns det kvar så att jag kunde smörja in mig lite bättre, men... ändå.

Jaa.. så har min dag sett ut.
Och så har jag hunnit tvätta en massa tvätt också.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vilken härlig stil att somna så där på sin pappa :)

2011-02-24 @ 10:04:44
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

hahahahahahhahahahahahahahahah

men cutie då!!!!!!!1

ja dusa det själv, du behöver komma ut lite mer blsnd oss buss/tågåkare!!!! sötis där!!

2011-02-28 @ 20:21:14
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback