Time for bed!

Känner mig jätte trött nu och ska strax sova lite skönhets sömn... :)
Jag kom precis ner till vårt sovrum med lite KitKat och Muumin dricka (älskar det!) som sällskap.
Jag har vart uppe och kollat på några program som jag spelade in.


Idag har vi haft det lungt och skönt, vi badade vid klockan tre och har gått i pyjamas sen dess, hahaha... Skönt! Sen tog vi en tupplur och vaknade först 17.30.....
Såklart har inte Vanessa undanhållit sin berömda skrik- röst från oss, det bjuder hon gärna på lite då och då! Oh my God, den rösten.... U have to be there för att förstå....

Zzzzzz.....Nu svider ögonen ordentligt, dags att logga ut..

God natt allihopa! Vi "syns" imorgon! 

P.S Det här är ett mobil inlägg, så inga bilder ikväll...

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback