Skyll på Anna

Och så var det måndag igen.
Jag vet, jag vet... Jag vet att jag lovade skriva ett inlägg med bilder igår, men här får vi faktiskt skylla på min svägerska Anna. Hon kom med 8-9 filmer till oss igår. Dessutom kände jag mig krasslig med ont i halsen och huvudet att jag inte orkade med annat än att ligga på soffan, knapra på morötter med Filadelphia, så det var lika bra att kolla på film och ta det lungt istället.

Just nu är tjejerna hos Mummu & Puua och leker, Jonathan sover i sitt rum och Danilo leker här bredvid mig.
Meningen var att jag skulle bara ta det lungt när tjejerna åkte iväg, men... jag såg mitt tillfälle att städa lite här hemma istället.. Jag har dammsugit, moppat, plockat, torkat, satt på disk och tvätt maskinen och fixat och donat en massa- Tills kroppen sa ifrån och huvudet höll på att sprängas. Jag la grabbarna, men det dröjde inte länge förrän "Tjockisen" ville vakna... Så det var bara att gå upp med honom.
Nu har jag precis tagit en Alvedon och ska "bara" städa tjejernas rum och plocka bort lite grejer från hallen...
I never learn...

Ikväll ska jag ta mig tid och lägga bilderna på bloggen och skriva en massa mera, så kika in senare!
Nu klias det i fingrarna igen, ska gå och fixa och dona lite innan prinsessorna och min Kärlek kommer hem!

P.S TACK ANNA FÖR FILMERNA!!!



Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Höh.. Va e de för filmer? Jag vill också ha!

2011-02-07 @ 20:15:01
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback