Pott träning och gos

Nicoles pott träning går faktiskt bra nu!
Jag känner mig jätte lättad över det... fast hon får ju fortfraande blöjan när vi ska gå ut och när hon ska sova, men hon sätter sig på pottan nu när hon är kissnödig. Ibland bara några droppar för att få en liten belöning varje gång hon har kissat. Och vet ni vad hon gjorde igår?
BAJSADE på pottan! Kan vara bra att veta va´?
Jag var iaf överlycklig! Hon kom het plötsligt från sitt rum och satte sig på pottan, medans jag satt på soffan med Jonathan och pratade för mig själv: "Hoppas att hon gör det, hoppas att hon bajsar på pottan!" och höll tummarna, så när hon väl gjorde det var jag stoltaste mamman på hela världen. Jodå, jag tog t om en bild på det med min mobil och skickade den till andres som blev lika glad som jag. En milstolpe!
Here we go!
Hon vägrar bara ha trosor på sig när hon går utan blöja, då vill hon hellre vara naken...
Så innan och efter hon kissar så brukar hon dansa för sina syskon och visa röven för dem....

Tjockisen blir alltid lika glad när stora syrran spexar framför dom!

"Stör inte mig tack... här krävs koncentration!"


När "Tjockisen" Danilo är trött blir han på goshumör.
Han ska gräva sitt ansikte i mitt och vill bli pussad och luktad på....

Då är det allra skönast att somna!


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Vad duktig hon är, lilla Nicole!

2011-02-18 @ 07:33:58
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Nathalie

Grattis till en lyckad pott träning!! Skönt när man slipper ha blöja=)



Duktig hon är=)

2011-02-18 @ 08:38:01
URL: http://albinsmamma.devote.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback