Måndag förmiddag

Måndag idag.
På torsdag åker vi, jag längtar! Ska nog bli jätte roligt :)
Jag håller på och tvättar allting för fullt nu, det har samlats stora högar med tvätt som ska tvättas... Ska börja samla alla kläder som vi ska ha med oss redan nu, så att allting är rent när vi ska packa.

Nicole och Vanessa leker i sitt rum just nu, Bessa har precis vaknat från hennes nap-time... Grabbarna sover fortfarande... När Andres ommer hem ska vi åka iväg och lämna datorn på lagning, och jag hoppas verkligen att jag inte förlorar alla bilder jag har där!!! Ska nog ta en sväng till Abuelo och Abuela medans vi är i krokarna.

Nähhe, nu ska jag betala räkningar innan grabbarna vaknar och vill ha mat!

Pappa och söta "enkeli" Bessa!

Bus Bessa i lekrummet i förmiddags

Jag tror att en BOMB har slagit ner just i tjejernas lekrum.... vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Rockmom

Vart ska ni åka? Om ni är på väg till Finland så önskar jag er varmt välkomna ;)

2011-02-21 @ 14:11:44
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Taru & Prinsessorna

Haha känner igen det där.. Tjejernas rum brukar också vara kaosigt.. knappt så man kan gå där inne. Tänk vilken tur dom har att vi mammor går och plockar och städar varje dag.. så att dom ännu en gång kan riva ner allt igen.. phuuuu!

Kram på er!

2011-02-21 @ 19:11:38
Postat av: Karolina Nordling

Lika bra och göra ordning allt nu, så att de inte blir som Peter; börjar packa när man ska sitta i bilen!

2011-02-21 @ 19:20:59
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma

Ser mysigt ut!

Klart jag hjälper till om jag kan!!

Kramar!

2011-02-21 @ 21:35:00
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag kommer att söka bidraget från o med 1maj.Man måste ha tagit ut 250 dagar innan och barnet/barnen måste ha fyllt året.Så om du ska få för grabbarna måste du ha tagit ut 250 dagar.Jag ringde idag och hörde mig för lite så jag ska få hem ansökan på posten.Sen måste jag bara vänta tills jag tagit ut dagarna innan jag skickar in allt.Nu har vi tagit 230 dagar för tjejerna, mannen var hemma 4 månader så därför har det blivit så många.



Jätte bra att detta bidrag finns, synd bara att det inte gäller alla kommuner.Jag kommer jobba en helg i månaden och lite extra så jag kommer få ut mera pengar med bidraget än med fp.Jag har bara tagit 5dagar i veckan och nu tar jag 4 dagar.Det blir ju jätte många dagar som man kan spara och ta ut sen när barnen är äldre och har lov osv =)



/Kraam

2011-02-21 @ 21:47:22
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Anonym

AWWWH va söta nichole,vanessa,bessa är! :D

2011-02-21 @ 21:47:40
URL: http://Shkurtesspace.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Precis som det ska se ut i rummen, då har dom kul=D

Snart blir våra små nästan genomskinliga prematurer ett helt år, är det inte helt otroligt!!? Och fina bebisar blev dom=) Hur går det med pojkarna sen dom fick eget rum? Funderar på att flytta på Isa... Hon vaknar så lätt när vi går och sover! Har för mig att det va samma för er.. Sover dom bättre nu? Kramar

2011-02-21 @ 22:06:23
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback