GRATTIS Kicki & Tini !!! (tjejmiddag lördag kväll)

I lördags hade Kikci & Tini bokat bord på restaurangen Sholeh för middag med tjejligan, för att fira att dom har fyllt år! Taru kom till oss, och Anna kom och lämnade Emma här innan vi åkte, så hon skulle hjälpa Andres lite med tjejerna.

Här har jag precis tagit fram lite myspys och lagt dom så att dom inte ska ta det ännu...
Men dom hittade på ett sätt att nå dom ändå.
Busungarna!

Hur som helst så skyndane vi oss iväg, och upptäckte att Maria glömt presenterna hos Anna. Efter en stunds förhandling kom Stefan nerspringandes med påsen. Tack brorsan! I Think.
Väl framme träffade vi alla och så började en jätte mysig, rolig kväll!
Det var superkul att träffa alla och prata om allt mellan himmel och jord. detta måste vi göra oftare!
Restaurangen hade redan stängts för länge sen, men vi fick ändå sitta kvar. Sedan var det dags för vissa att dra sig vidare till O`Learys, dit även syrran dök upp. Jag åkte hem till min familj

Allting hade gått bra där hemma, fast Nicole hade saknat mig och stått vid dörren och gråtit efter mig... Surpriiise.
Dom hade beställt pizza och ätet vattenmelon och annat gott. Emma sov över, vilken tjejerna var jätte glada för.
Själv var jag också supertrött och gick och la mig ganska snabbt efter tjejerna.

Juste, här kommer bilderna från tjejmiddan:

TJEJ-LIGAN!

Från vänster: Tini, Tiina, Kicki & Taru

Anna, Gea, Tini, Tiina och Kicki. Det är present öppning på G!

Maria (förlåt att du inte har haft något nytt att läsa... )
Tini är överraskad över sin present!
Måste säga att hon har blivit grymt bra på att prata svenska (hon är från Singapore och har bara pratat engelska med oss) Jätte bra Tini, U GO GIRL!

Söta Kicki! (Jag missade hennes överraskande min)

Say whaaat? (Tini & Tiina) Spana in Tiinas goda efterrätt!

Anna & Gea


TACK FÖR EN JÄTTE ROLIG OCH MYSIG KVÄLL TJEJER!
Detta måste vi göra oftare!
Och än en gång- CONGRATULATION TINI, GRATTIS KICKI!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hello bruden! Hade tokroligt den kvällen och är så glad att så många kom. Extra roligt att du kunde vara med så länge på kvällen, det kändes som en evighet sedan vi sågs! Håller med dig att vi måste göra det oftare än vad vi gör. Hade dock en vääääldigt seg söndag, tror jag firade lite för mycket på kvällen... ;-) Men men, behövde få slappna av lite och det kan man verkligen säga att jag gjorde...

Tack för presenten också, blev jätteglad! Ska gå och välja en klocka (eller två) senare i veckan.

Kramis från Kicki

2011-02-08 @ 09:21:50
Postat av: tini

Thank you so much,, What great pics u have... I had so much fun.. Its so nice to see so many came.. I love u guys.. Kiitos... Tack så mycket.. Hugs n kisses from me... Tini

2011-02-08 @ 20:22:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback