Fredag igen!

Halloj!
Nu har jag kommit ikapp med bilder och lite "ytlig" text från dagarna som gått. Det är så mycket som jag tänkt skriva, men mitt minne är ju som det är... har hunnit glömma över hälften av vad jag skulle skriva

Nu är det fredag (igen) ! Veckorna går verkligen jätte fort, och skönt är det, för då kommer vi närmare våren.
Grabbarna ligger och sover i sitt rum, och meningen var att Bessa också skulle somna, men efter att ha bråkat med henne och lagt henne i sängen 100 gånger så kom hon upp... Det gjorde inte saken lättare att Nicole ropar på mig utanför dörren och berättatr hur roligt dem har det i Pippi filmen..
Snart gör jag ett nytt försök, hon blir av med sin energi här först...

Brudarna kollar på Pippi
...
Grabbarna leker en stund innan läggdags..

Vanessa klättrade i lära-gå-stolen och rullar runt lägenheten...

Ja, så har det sett ut hos oss denna morgon.
Jag har hunnit rensa min garderob också och slängt en hel sopsäck med grejer därifrån... Feel´s much better.
Andres är å jobbar, men skulle sluta tidigare idag... Han ska handla inför ikväll, då Mummu och Puua ska komma hit och vara barnvakt. Jag och Andres ska ut på middag med Stefu & Anna ikväll på vår speciella restaurang.
Det var tänkt att vi skulle på Alla hjärtans dag middag, men eftersom det var på en måndag, så flyttade vi den framåt. Ska bli jätte mysigt! Kommer inte ens ihåg sist vi var på middag själva.... Så det var verkligen på tiden!!!

Syrran, Peter och barnen ska på kryssning ikväll med några kompisar- Önskar er en jätte rolig resa!

Om 6 dagar åker vi på kryssning hela gänget- till Helsingfors för att fira Mummu som fyller 60 år, jag längtar!!!
Nicole pratar om kryssningen varje kväll, så hon är taggad! Ska bli kul att räffa släkten från Finland (dem hoppar på båten från Helsingfors och firar tillsammans med oss en kväll) Dom flesta har aldrig ens hunnit träffa mina barn.

Imorgon är det fullt upp- Vi ska på Max dop och efter det fyller tjejernas kompis Julia 2 år, så vi ska på kalas dit också. Ska bli kul!

VAD SKA NI HITTA PÅ I HELGEN?

Kommentarer
Postat av: Niikki

Dina döttrar har verkligen super fint hår :)

2011-02-18 @ 13:52:24
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Karolina Nordling

Synd att middagen var ikväll, skulle vart mysigt att va med!

2011-02-18 @ 15:46:16
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback