Bath time =)

Efter att vi kommit hem så var det dags för ett bad!
Har inte skrattat så mycket som jag gjorde nu på bra länge. Alla var jätte glada, grabbarna plaskade runt och trodde att dom kunde simma.
Dom har helt olika sätt att försöka ta sig fram, vi får se vem som kommer på ett sätt som verkligen TAR dom fram... Danilo ligger på magen och lyfter upp armar och ben och inbillar sig att om han ser ut som ett flygplan så kommer han att komma framåt, medans Jonathan ska jucka sig sig framåt istället. Inget av deras ideér funkar.
Men roligt att se var det iaf!
Och ännu roligare var det när Bessa skulle böja sig ner för att lägga sig på mage hon också, när hon pruttade Nicole rakt i ansiktet. Nicole och jag började asgarva, vi visste inte vart vi skulle ta vägen. Bessa skrattade hon också, fast hon visste nog inte ens åt vad...

 Ahh, va jag älskar dessa underbara fina barn!!!

Busig Pappa, busiga barn! Jag tände dessa fina ljus för att ha lite mys-känsla nu på kvällen, men fick dem vara ifred? Näääe. Var det Bessa som blåste ut dom? Näääe. Vart det Nicole? Nope. Det var deras Pappa! Och han skyllde på tjejerna varje gång! Blånekade, fast jag stod och tittade på dem i smyg. Sen fick tjejerna också blåsa ut dom några gånger. Nicole låter som en trasig propeller när hon blåser, medans Bessa blåser med värsta lungan!

Nu ska jag stänga av datorn och hämta en glass!
Det lär göra susen för halsont!

GOD NATT KÄRA LÄSARE.

P.S Anna- jag kom just på att jag skulle ringa dig! Jag ringer imorgon. I promise!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Det är fantastikst hur mycket man kan älska sina barn samtidigt som dessa små kan göra en halv galen och gråhårig!

2011-02-10 @ 07:42:13
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Taru

Va härligt med så stort badkar så alla barnen får bada tillsammans :-)

Oj då.. har du ont i halsen?? :( Krya på dig! KRam

2011-02-10 @ 08:30:33
Postat av: Rockmom

Vilket stort å härligt badkar :)

2011-02-10 @ 10:45:27
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Så många fina bilder som vanligt, dom är så underbart söta dina barn! och jag blir så sugen på fler, hihi. Thailand är säkert fint men så himla långt bort, jag tyckte det var jobbigt att flyga till Ecuador med två bara så fyra kan inte vara lätt! tidsskillnaden var jobbig också, det tog en vecka innan vi vande oss. jag hade åkt till Kanarieöarna eller nåt istället ;)

ang blöja ute så är det ju svårt, du får nog vänta tills hon börkat säga till själv att hon vill kissa, det är ju extra krångligt med alla kläder nu (jag är inte alls avundsjuk på lång, svensk vinter, det låter urtrist!).

nu vaknar mitt lilla monster här, dags att göra köttbullar.. ha det så bra, kramar!

2011-02-10 @ 11:17:00
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha... Vilka härliga bilder! ;) Börtisar!

2011-02-10 @ 14:57:14
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: mummu

Ihania tympykuvia ,,, Älskar er,, :=D

2011-02-10 @ 15:08:59
Postat av: marina

haha vad söta dom är, roligt det där med prutten :p



jaha så ni bor i haninge=) ja..facebook är ganska kul, fast ibland blir man trött på det..testa!

2011-02-10 @ 15:25:15
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: mamus

Gud vilka fina bilder Satu dom är helt underbara era barn kram mamus

2011-02-10 @ 15:26:11
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma

Ååhh vad underbart härliga badbilder!!

Än sålänge så sitter inte våra tvillingar själva så jag badar dom 1 i taget.

Jo, jag har lite kontakt med några personer runt omkring där vi bor men jag känner mig väldigt ung i jämförelse med alla dom andra mammorna.... hmm..

Ha en skön kväll!

//Linda

2011-02-10 @ 22:23:14
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så mysigt att alla kan bada tillsammans=)



Skönt att skratta, man blir så himla glad av att skratta med sina/sitt barn.



Hur är vädret hos er idag? Också fått massa snö kan jag tänka mig... Fint med snö men nu tycker jag att det räcker. Längtar efter våren och sommaren,sol och bad. Ska bli så skönt när den kommer, slippa alla kläder=) Ska ni göra nåt speciellt i sommar?



Ha det så bra, Kramar

2011-02-10 @ 22:42:23
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Satu

Hej! Måste meddela att internet inte funkar hos oss, så jag kan inte blogga! Inte ens med mobilen kan jag skriva ett inlägg, bara rubriken... Hur skumt är inte det? Men jag skriver så fort jag kan! Kramar/Satu

2011-02-11 @ 21:17:38
Postat av: mamus

jag var bara tvungen att skriva igen, vilka söta rumpa pumpa ha ha ha kram från mamus

2011-02-12 @ 11:43:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback