Allt hittar dom då på!

Ibland undrar man hur barnen + Puua kan komma på så knasiga påhitt....
 Bessa & Puua, två Börtisar.

Lipar du, Bessa??

OK, man ska inte BARA skylla på henne...

Nicole gjorde illa sitt knä, så den blev helt blå och röd...

Bessa ska käka upp sin pata (=fot på spanska)
Och så ska man hinna leka lite häst också... Puua med sina dåliga knän kan ju inte säga nej till Vanessa. Eller... han kanske inte vågar? Med tanke på hennes utbrott...


När alla andra sov så ville Nicole gosa med Danilo. Fångade dessa två busfrön i några söta kort!

Jaah.... Här kom röven fram igen...

Systrarna leker...


Näe vet ni vad...
Nu har jag suttit och försökt komma ikapp, men nu orkar jag inte mer.
Hoppas dessa senaste inlägg har varit till något nytta iaf.
Jag ska komma ikapp imorn när/om busungarna sover samtidigt efter lunch...

God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Helena



Måste kännas skönt att ha internet tillbaks, visst blir man "handikappad" när internet strular.



Underbara bilder som vanligt på din härliga familj.



Hade jag bebis/småbarn nu skulle jag också försöka ha en blogg, men när dottern föddes hade man ingen koll på sånt.Tyvärr. (hon är ju 13 år nu)



Ha det bra.

Mvh Helena i Söderhamn

2011-02-18 @ 00:03:34
Postat av: Åsa

Vilken tur att det uppdateras igen =) .. Grabbarna här bråkar oxå om sakerna .. oxå blir de så sura när den andra tar ;) Skön helg på dig och hela familjen såklart



Kraaaam Åsa

2011-02-18 @ 07:28:24
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Vilka söta bilder på börtisar!

2011-02-18 @ 07:31:40
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Nathalie

Vilken fin bild på Nicole och Danilo när dom ligger och skrattar=)

2011-02-18 @ 08:26:51
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Rockmom

Härligt att få kolla in vad ni pysslat med :)

2011-02-18 @ 08:30:51
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Taru

Great to have you back! :-) Jätte fina bilder på alla inlägg.. Så söta dom är tjejerna o grabbarna!

Kram från oss

2011-02-18 @ 09:15:02
Postat av: Anna med 4prematurer

Haha, nu har jag kikat på dina söta bilder o så i o med att jag följt din blogg ett tag så kan jag konstatera "min åsikt"



Nicole o Bessa är absolut lik sin fars sida (av foton på diverse människor att dömma)



Jonathan o Danilo har fått mer likhet av dig o din sida... Så häftigt, jag tyckte det var uppenbart då jag såg bilderna... !! haha



Så fina barn du har!

2011-02-18 @ 11:15:12
Postat av: mummu

äntligen... jätte söta bilder , som alltid.Älskar dig Satu.

2011-02-18 @ 11:22:23
Postat av: Tanna

Ni verkar ha det så himla härligt, alltid ! Blir glad när jag läser din fina blogg. Vad stora killarna har blivit nu. Kram och trevlig helg !

2011-02-18 @ 12:25:52
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Lotta Arnehed

Vad intressant din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa på din blogg igen! (: Ha en spännande dag :)

2011-02-23 @ 14:59:05
URL: http://jade.se/reseguide
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback