Nya blommor

Igår när Andres föräldrar kom och hälsade på, så hade dom med sig 2 fina blommor till oss!

Vet ni vad det bästa är? Dom är inte bara jätte fina, dom är av plast också!
Vilket gillas mycket, för jag har verkligen inga gröna fingrar!!

Nu gäller det bara att hitta den perfekta platsen för dom...

Igår ändrade jag plats på en massa grejer, tyckte att det blev bättre där dom ligger nu. När man flyttar vill man bara stoppa in grejerna i skåpen/ hyllorna, och efter ett tag får dom nya, mer passande platser... Så igår kånkade jag runt med alla lakan, medicin lådan, alla verktyg osv. Allt har sin plats.

Nu sitter jag och tittar när tjejerna ritar medans jag dricker kaffe...


Kommentarer
Postat av: Fia

Plast gillas massor!!!Tjejerna förstörde alla våra blommor i vardagsrummet så nu har jag lånat olivträd i plast av mamma =)

Du vet inte vart orkidén kommer ifrån?? Jag är på jakt efter vita som ser så verkliga ut som möjligt och den ni fick ser rätt äkta ut =)

2011-12-02 @ 22:02:09
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Karolina Nordling

Jättefina!

2011-12-03 @ 08:46:15
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback