Nicole hos tandläkaren

Igår var det fruktade dagen, då Nicole skulle till tandläkaren och laga sin tand.
Jag var så nervös och trodde att det skulle bli jätte jobbigt för henne. Dom skulle ju ge henne bedövnings sprutan och borra.
Jag hämtade henne från dagis och tog bussen till tandläkaren.
Hon pratade med moster karo innan som sa att om hon är duktig så ska hon få ett paket av henne sen.
Och OM hon var duktig!
HON VAR GRYM!
Hon låg och gapade och gjorde precis som dom sa till henne att göra, och inte ett pip från henne under hela tiden!!
Jag var så stolt och glad!
Och det var hon också, när det var klart. Hon tyckte att det kändes roligt med bedövningen, hihi.. Det ser så roligt ut när man ska blåsa och munnen vill inte göra så som den ska :)

När vi kom hem så kom moster Karo med paket till både henne och "Pandan" Vanessa.
Dom var jätte glada över dom! Det var en liten docka med cykel. Såklart bråkade Vanessa med flickans hjälm, för den ville inte sitta kvar, och hon har ju noll tålamod med sånt därt. I saw that comming.



Nästa tand ska lagas i januari, undrar om hon är lika glad att gå dit då?
NUKKE- DU ÄR SÅÅÅ DUKTIG!
Vi är alla jätte stolta över dig!!

Jag lägger in en bild på min lilla Panda inom kort. Men jag varnar känsliga läsare... :(


Kommentarer
Postat av: Helena

Stor kram till duktiga Nicole! :)

2011-12-08 @ 17:15:36
Postat av: boosse

Vilken duktig tjej, förstår att du är stolt!

2011-12-08 @ 20:12:04
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback