Mästerverk

Nicole har ritat ännu ett mästerverk!


Kommentarer
Postat av: sweetie

ååhh!! underbart!!!

en sann konstnär!! <3

2011-12-02 @ 11:52:41
Postat av: Taru

Tack för dom stöttande orden! Jag är blir ju utbildad inom psykiatrin och det är ju det jag vill jobba med... slutvårdsavdelning eller likandne. Men vi får se vart jag hamnar...



Vad duktig Nukke har blivit! Jättefin gubbe :)

Va skönt att ni trivs bra där borta och jag tycker du gjort ett jättefint jobb med barnens rum.. superfint! Nu vill vi se bilder på andra rummen också ;-)



Ta hand om er gumman! Kram

2011-12-02 @ 12:50:09
Postat av: Helena

Vilken söt! :)

2011-12-02 @ 20:37:19
Postat av: Karolina Nordling

Voi toista, tosi hieno!

2011-12-03 @ 08:50:12
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback