Julen är över här i vårt hem.

Nu har jag alla mina trollbollar här hemma igen!
Dom gick till Mummu och Puua vid 12-tiden , så do m har hunnit leka och busa och gosa med dom hela dagen.

Själv är jag inte på topp. Känner mig riktigt låg.
Det var bäst för oss alla att jag var hemma ensam, lyssnade på musik och försökte få iordning på mina tankar.
Jag har också städat, dammsugit, tvättat, diskat, moppat golven, plockat och donat.

Jag har plockat undan julen också!
Riktigt skönt att slippa granen och all julpynt, nu är julen över.
Granen har ramlat ner sisådär 4-5 gånger och massvis med bollar har krossats sönder. Danilo och Jonathan har haft nånting med saken att göra, varje gåmg.
Jag har bytt gardiner i köket också. Kul att se hu denna lägenhet ser ut UTAN all julpynt, med tanke på att när vi flyttade in så kom alla julgrejer upp på en gång. I like his a lot.
Fast jag lämnade kvar all julbelysning på balkongen, det får vara där tills nyår är över. Och lilla tomte-lampan här vid datorn, den som brukade stå där gick ju sönder i flytten, så nån belysning måste vi ha där, annars ser man ine vad man skriver.

Nu ska jag ta och bada med mina underbara busungar!

P.S Kan inte förstå att det är NYÅRSAFTON imorgon!????


Kommentarer
Postat av: Taru

Skickar en stor kram till dig! Ingen kul alls att vara låg... Men skönt att du fick lite tid för dig själv.



Kramis

2011-12-30 @ 17:43:29
Postat av: mummu

Satu, kaikki järjestyy,kysy vaikka Karolta,hih. Ha en trevlig kväll.Love u.

2011-12-30 @ 17:47:53
Postat av: -Santsu-

Hei,onko kaikki ok? Kuulostaa vakavalta!!

Odotan myös että pääsen eroon joulutavaroista,mutta tytöt 9v ja 11v vaativat että pliiis äiti vielä edes viikko!! Pakko se sitten on kaik antaa olla!!



Voimia ja toivottavasti teillä on kaikki hyvin??!!

2011-12-30 @ 18:20:56
Postat av: Sara Umeå

Följer dig dagligen och tycker så mycke om att läsa om dig och din familj! Dina barn är så fina och liknar mina jag har fyra barn på 5 år. Men undrar så vad som gör dig låg? Dina inlägg brukar alltid vara så spralliga!! Stor nyårs kram!

2011-12-30 @ 18:30:20
Postat av: Marie

Själv så sätter jag fram alla tomtarna i mitten utav november, för jag älskar att ha dem uppe och sedan tar jag bort dem veckan efter nyår, även om julen är över, så tycker jag det är mysigt att ha tomtarna, och stjärnorna uppe, vi har våran plastgran, men den tog vi inte upp i år, vi har en liten gran på bordet, som skiftar färg, det får räcka, nej, så lite jul till för min del, älskar julen och skulle kunna ha jul varje dag....Ja, tänk, ett nytt år är på väg och tomma blad ska fyllas med nya äventyr, önskar dig och din familj ett Gott Nytt År...Kramar från mig

2011-12-30 @ 19:17:35
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Karolina Nordling

De blir bättre!!!

Här är de julfritt också, skönt!

2011-12-30 @ 22:20:13
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback