Jul & Nyårsplaner....

Halloj!
Igår orkade jag inte sitta och slå in paket, så jag sköt på det tills ikväll istället...
Barnens faster Ela med familj kom på besök och had med sig presenter till barnen som dom fick öppna. Nicole & Vanessa fick mjukis-råttor och polkagrisar och grabbarna fick jätte häftiga bestick! (bild finns nedan)

Vi pratade lite om jul och nyår och planer kring det....
Jul ska vi fira hos min bror Stefu & Anna, Emma och Sebastian, och Nyår ska vi fira hemma.
Dom som vill är välkomna att fira med oss.
Känns skönast att vara på hemmaplan när man har 4 så små barn. Ifall dom blir trötta så slipper man åka iväg, dom kan bara lägga sig i egna sängar. Redan nästa år blir det säkert lättare med det här...

Min morbror Lasse och mina kusiner Mikaela och Jon åker till Egypten imorgon och firar jul. Dom vill bort från allt som har med julstressen och julen med att göra, det är ju första julen sen Minna gick bort... :(

På nyår skulle dom komma hit iaf, det känns skönt!

Vart ska ni fira in det nya året?

Vanessa & Nicole med kusin Melina


Jonathan gosar med sin pappa och sneglar på faster Ela...


Visst var dessa bestick häftiga???



TACK Ela & Familj!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hemma hos er ;)

2011-12-21 @ 13:50:03
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

hoppas ni får ett kul nyårsafton!!!!

jag ska fira i fittja. Andres

2011-12-21 @ 21:16:10
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback