Hej!

Hej!
Sitter här vid datorn och sätter på lite dansmusik till mina dansglada pojkar här hemma. Det är så lungt här hemma när stora systrana är hos Mummu & Puua.

Vi har också suttit i Jonathans rum och lekt med bilar. Dom går alltid in till Danilos rum först och hämtar hans låda med bilar som dom leker med.
Jag och grabbarna har sovit alla 3 en stund här på dagen. Kan jag ha varit ännu tröttar när jag vaknade?
Andres och Micael kom hem från jobbet precis, nu ska Andres duscha och sen ska vi till Mummu & Puua och hämta hem våra Prinsessor.

Ikväll när alla barnen har somnat så ska jag sitta och slå in paket!
Vi åkte ju till Handen imorse där jag handlade lite som jag hade kvar på listan. En (eller två) affärer kvar, sen borde vi vara klara.

Ahaa, nu vill grabbarna se "Rölli" i skärmen, så jag får avsluta det här.
Vi hörs mera ikväll. Ha en fin dag!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback