Ångest

Ångest över tapeterna som jag valde till vardagsrummet.
Andres gillar dom inte alls och vill byta ut dem, och så även jag.
I affären var det jätte snygga, och dom är jätte fina, men dom passar inte till vårat vardagsrum.
Det blir så mörkt och "litet" och passar inte till våra soffor.
Gissa om jag får höra det här från Andres varje dag, att det var faktiskt jag som valde dem... Jodå, det har jag fått äta upp.

När vi ska byta dem så blir ljusa/VITA fondtapet.
What was i thinking in the first place....


Det blir nog MYCKET finare när det är gjort.
Gaah, alltid är det något man ska ändra. Alltid något man inte är nöjd med.

Få se om vi går på ny tapetjakt innan helgen...

Nu ska jag sätta mig och rita med Vanessa!
Grabbarna sover och Nicole är på dagis. På söndag har dom julfest, det ser vi fram emot :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är oftast bäst att bo in sig ett tag innan man renoverar, för då är det lättare att se vad som passar. I ju för sig inte kul att bo i renovering men just tapetsering går ju rätt fort.

Det låter inte helt snällt av Andres att säga så om dina beslut!

Sandra

2011-12-01 @ 17:30:27
Postat av: Emma

Ni har redan satt upp tapeterna i vardagsrummet?

2011-12-01 @ 19:13:28
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback