BILD BOMB # 2

Joho, jag hann visst skicka in en Bild Bomb till!
Here we go!



Det är inte så lätt att spela boule när man har 2 busiga grabbar som gärna vill vara med och spela och plocka upp kloten...

Nicole och Dewin (Nukke & Nakki) bygger sandkakor

"Kockisen" är fullt upptagen med att plocka bär..

Här samarbetar vi med att göra sandkakor

Jonathan

Danilo

Inte alls tillgjort leende?

Busungen är precis överallt...

Danilo på väg till lekparken med stolta steg...

Tills han hittar något intressant under vägens gång...

En vattenpöl! Dags att köpa gummistövlar kanske....?


Och såklart när Anna kom så sprang han det fortaste han kunde rakt till Annas famn.

Mammas Prins




Häromdagen hade vi en play-date med min barndomsvän Heidi och hennes barn Rebecka (Pekka- som tjejerna kallar henne för) och David.
Det var lika trevligt som alltid! Måste ringa och höra hur det gått på inskolningen med lille David!

Rebecka (och Heidi i bakgrunden)

Heidi & David

Vanessa & David leker i sandlådan

Och såklart skulle Andres & Felicia hitta på något bus, den här gången la dem gräs under kläderna på varandra, och så mosade Andres lite körtsbär i Felicias ansikte...  Inte undra på att våra barn är så busiga, vi skyller på pappan!
Danilo höll på att somna i vagnen på väg hem, så han fick gå istället, stackarn...

Nicole i trollskogen på våran gård

Två små trollungar i lekhuset

Danilo ger lite fart åt "lille"brorsan (Hey, han ÄR faktiskt 6 minuter äldre!)
Vanessa

Vi älskar att göra sandkakor!


Och nu vaknade alla av de där jäkla sprängningarna!!!  
Kul... men helt omöjligt att få dem att somna om!
Det är väl bara att gilla läget ....

Dags att ta itu med resten av dagen, det var skönt med denna egentid så länge det varade.

Imorgon ska jag lämna Nicole själv på dagis, första gången EVER!


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnamsmma

Jättefina bilder..

Alltid roligt att se..



Hoppas du fick mitt sms..

Tror jag fick med rätt nummer hehe



Ha en jättebra dag



Mvh Camilla

2011-08-29 @ 16:16:32
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: marina

Det går nog bra för nicole:) hur gammal är hon,3år va?

2011-08-29 @ 17:49:27
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: mummu

satu ,ring till mig om jag kan hämta Nukke.

2011-08-29 @ 20:22:44
Postat av: Karolina Nordling

Härliga bilder på busungarna ;)

2011-08-29 @ 20:39:14
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback