Besök från Fittja!

Hello söndag!
Det är måndag imorgon, vilket betyder att det är dags för skolstart.
Hoppas att alla har haft ett toppenbra sommarlov! (Emma & Felicia ska börja 3:an imorn)

Jag har precis kommit hem från Handen där vi kikade runt lite och åt lunch på McDonalds.
Andres var tvungen att åka iväg till jobbet, så det jag gick dit med barnen och mötte upp Karo, Felicia & Dewin och Anna & Emma. Det var mysigt!
När det var dags att gå hemåt så frågade Nicole om hon fick följa med hem till Karo, eller "Mosteri" som hon kallar henne för. Och det fick hon, och hon blev jätte glad! Bessa såg lite bekymrad ut, och så frågade hon om hon också fick komma hem till henne och hon förväntade sig nog att jag skulle svara att hon ska hem och sova- men när jag sa att hon får så blev hon så glad att hon inte visste vart hon skulle ta vägen. Hon hoppade och dansade och var super lycklig.
Så nu är det bara jag och små grabbarna hemma. Dom slocknade på en gång när vi kom hem.

Så jag njuter av tystnaden. Inte ens TV:n vill jag ha på.
När grabbarna har vaknat så ska jag träffa min barndoms kompis Heidi och hennes små busfrön Rebecka och David.
Så vi ska hämta tjejerna från moster sen och gå till nån lekpark.

Igår fick vi besök från Abuela, Abuelo, Fernando, Sergio och Emilio.
Det var länge sen sist, så det var jätte kul att dom kom! Dom tyckte att små grabbarna har börjat få skäggväxt, så länge sen kändes det som att det var, hahaha.. Men som sagt- vi kommer inte så långt utan bilen... Så det var jätte mysigt att dom kom!
Vi fikade och pratade, barnen busade och Emma och Felicia lekte spökhuset.

Enough talking, här kommer bilder!

Vattenmelon överallt....

Nicole busar med sin kusin Sergio!

Kusinerna Fernando, Sergio & Emilio

Fernando busar med alla barnen

Alla ville gosa med Abuela....

Giraffen Danilo åker bil med Emilio efter sig

Jonathan & Danilo med Emma & Felicia

Och så var spökhus leken i full gång... Emma & felicia målade sig och skrämde livet ur allihopa...



Kommentarer
Postat av: Rockmom

Precis såna giraffpyjamasar har jag också :)

2011-08-22 @ 05:19:27
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Karolina Nordling

Haha de verkar ha haft kul!

2011-08-22 @ 06:46:21
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback