Tjejerna på vift med sina kusiner

Phew!

Min svägerska Anna kom förbi på morgonen, och senare även Stefu och barnen Emma & Sebastian. Vi fikade och barnen lekte. Nu åkte Andres iväg på jobb, och brorsan med familj åkte iväg och frågade om tjejerna fick följa med dem. Innan jag ens hade svarat så hade dom vart och hämtat sina skor... Nicole har frågat i 5 dagar om hon får gå hem till Sebastian och Emma, så hon var överlycklig. Dom skulle gå och äta på McDonalds också, vilket lyx!

Jag gav grabbarna en snabb lunch och la dom i sängarna där dom sussar så sött nu.
Och vad gör jag?
Drar igång en storstädning!
ME LIKE!
På med tvätt och diskmaskin, fram med dammsugaren, trasan och golv moppen.
Måste få allt gjort innan mina små Prinsar vaknar. Gotta go!


P.S- Vill passa på att önska min kompis Taru ett stort GRATTIS på både födelsedagen OCH förlovningen!!!!


Kommentarer
Postat av: Taru

Kiitos ! :-) Halit

2011-08-14 @ 17:22:32
Postat av: Karolina nordling

Haha jag träffade buskorvarna hos Anna. Bessa frågade ifall min Powerkingdricka var Merilä dricka! Haha

2011-08-14 @ 18:46:54
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: mummu

Grattis Taru ja Kimmo.

2011-08-15 @ 11:12:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback