Regn, Åska, Blixtrar och Hagel (?!)


Sitter här hemma med en kopp kaffe och hör hur regnet piskar fönstrena. Helt galet vad det regnar och åskar!
Andres tog med sig tjejerna hem till Mummu & Puua nyss (innan Andres jobbmöte), och meningen var att jag skulle dit efter när Jonathan hade vaknat. När han hade vaknat så bytte jag blöjor och gjorde iordning allt, och när vi skulle ut så blev allting helt kolsvart.
Strax därpå började det åska och regna.

Jag och grabbarna har suttit på balkongen och tittat på ovädret och blixtrarna. Jag höll på att tappa hakan när jag såg att det började HAGLA (!!!!?) Hello!? Det är ju sommar?!

Så nu blev det ändrade planer. Jag har tänt lite mys lampor här och där, tagit fram leksaker till grabbarna, så nu sitter dem lungt och fint inne på lekrummet och leker. Säkert skönt för dem att vara en stund för sig själva, utan stora systrarna som bråkar med dom? (Eller så är det tvärtom....?)
Jag väntar en stund och ser om vädret ändrar sig, annars skulle Andres hämta hem tjejerna när han är på väg hem.

Shit va det åskar! Nästan så att jag blir lite rädd..... Smiley

Här kommer några bilder på busfröna som jag knipsade nyss:


När jag ber Danilo säga "Cheese" så gör han han det! SÅ gulligt! Han smilar och drar på det:
"CHIIIIIIISH!"

Mina fina Prinsar


Jaha, och nu är dom i TV-bänken och stängde av boxen....
Jag återkommer....


Kommentarer
Postat av: Fia

Så himla söta dom är och fulla med bus =)

2011-08-10 @ 16:48:04
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Fia

Men så surt!Var det nån som tänt på bilarna??

Det går väl på försäkringen sen eller??



Mössorna kommer ifrån Åhlens, skit coola =)

2011-08-10 @ 18:00:26
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Tanna

Söta killar !! Hoppas att ni mår bra. Kram

2011-08-10 @ 20:33:03
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Taru

Sååååå söta!

2011-08-10 @ 20:35:38
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Heej gumsan!! Det var länge sen.. Vi har haft fullt ös medvetslös här i sommar så min blogg har varit, och är fortfarande lite torr!! Är dålig på att läsa bloggar också så nån gång i veckan får man gå in och läsa ikapp :) Men vi har det bra, jättebra!! Känner mig glad över att vi har bestämt oss för att sluta med preventivmedel runt årsskiftet.. :D :D Men det är ju lite hemligt såklart!! Vill NU egentligen men nån om du vet ju att det sliter på kroppen välditg mycket så jag tänkte vila upp den liite först iaf ;) VÅra små är ju rätt krävande just nu också som småttisar är :) Så det är nog bara nyttigt!! Ni ser ut att ha en mysig sommar ni också.. Härligt!! Barnen är lika vackra :)



Kram på dig fina

2011-08-10 @ 22:34:23
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Helena

Jättefina bilder på smågrabbarna. :)

Mysigt att vara bara ni tre hemma tillsammans, sånt behövs ibland ju.

Ha det jättebra o hoppas ni får bättre väder snart igen.

Kram från Söderhamn

2011-08-11 @ 00:14:46
Postat av: M

4 barn under 2år det är starkt jobbat av dig.. Full rulle från att de vaknar tills de sover igen. Kan du inte berätta lite kring rutiner och så?

2011-08-11 @ 18:56:36
URL: http://www.mazlin.se
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

oohh så fina bilder..



Hoppas att allt är bra med er?



Har du något kontonummer du kan maila ([email protected])som jag kan sätta in pengar för tandblekningen+

sen oxå hur mycket du vill ha i frakt.



Kan jag köpa 2 blekningar en till min man och en till mig?



Vi båda vill få vitare tänder ..ler..



mvh camilla

2011-08-11 @ 22:39:30
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback