Måndagen- Annas födelsedag

Bilder från måndagen, då vi var på Annas födelsedagsfika :)

Vi gick till Handen med Mummu, och Nukke var så glad att få sitta på Mummus cykel en stund.

Lek inne på Sebastians rum

Nicole leker inne på Emmas rum. Hon syntes som vanligt inte till så mycket. Jag gick in till henne och satt bredvid henne och tittade på när hon lekte när hon tittade på mig och sa: "Mamma, du kan gå nu." Thanks!
Dags för tårta och annat gott!
Vanessa satt själv kvar länge efter att alla andra hade gått från bordet och njöt av alla godbitar som bjöds. :)
GRATTIS ANNA! (såklart sjöng vi på alla 3 språken även idag)

En liten tupplur efter födelsedags kalaset gör en liten tös gott.


På eftermiddagen gick vi ut på gården och lekte.

God Natt, Mammas Prinsessor



Ja, och nu är det lördag. Jonathan ligger nere och sover, och sen tänkte vi ta oss ut.
Jag ligger efter med en massa bilder, vilket känns sådär...
Nu har båda mina kameror pajat också, så nu tar jag endast bilder från mobilen. Jag är så trött på våran otur med allt! Allt tappas bort eller går sönder, precis ALLT! (mer om det sen)

Ikväll tänkte vi ha en liten Mini-Kräftskiva. Vi får bara se ifall det blir av...
Jag hoppas verkligen att Jonsku vaknar snart så att vi kommer ut, för barnen retar varandra hela tiden just nu...
Andres är på jobbmöte, sen ska vi iväg och handla lite.

Det luktar så fräsch här hemma nu, jag har dammsugit, plockat, gått runt med trasan och det allra bästa- jag har moppat alla golven idag. Jag älksr när det är ordenligt rent. Imorse fastnade man på golvet med fötterna pga saft och annat som dom spillt och kladdat på golvet.
Men nu är det fräscht! Ska bara ta grabbarnas rum sen också när Jonathan har vaknat.

Nu blev det alldeles tyst i lekrummet där mina älsklingar är, och det kan ju bara betyda en sak- TROUBLE.


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback