Händige Puua!

Ni som känner min pappa vet att han är oerhört händig.
Han kan i stort sett bygga vad som helst med sina händer.

Han har ju byggt matstolen som Nicole i doppresent, och så gjorde han en TVILLING matstol till Danilo & Jonathan också. I somras byggde han gungor på deras uteplats, och i förra veckan byggde han den här mini bänken med bordet till barnen!



Occh nu håller han på med ett nytt projekt- En våningssäng till Nicole och Vanessa!

Dom är taggade inför det!

Om ni vill ha något byggt, så hojta till så skickar jag meddelandet vidare till Puua!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad ni har det bra som har er duktig Puua!

Jättegullig bänk/bord. :)

Skicka gärna Puua och barnen hit till oss, så får han hjälpa till att rusta min lägenhet och jag kan passa barnen medans. :) Så får ni ledig tid att göra vad ni vill, du och Andres.

Kram

2011-08-31 @ 21:38:28
Postat av: Tanna

Wow ! Vad duktig han är Puua !

2011-08-31 @ 21:59:42
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha jag har försökt, men väntetiden är ca.2 år!

2011-09-01 @ 16:10:14
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: mummu

Hahah...nya tapeter till vardagsrummet väntetid 3år daa,,a

2011-09-02 @ 09:21:15
Postat av: Hadeel

Hej, oj så fint! Jag bor i Fittja och undrar om han kan bygga en barnsäg till min dotter som är snart 3 år? :) Mvh Hadeel

2011-09-05 @ 19:02:12
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback