.................

Hej Hej!
Nu har vi äntligen kommit hem efter att ha varit ute på vift hela dagen. Först mötte jag & barnen Mummu i Handen, och därifrån till Anna på födelsedagsfika och sen har vi varit ute på våran gård.
Jag är helt slut! Kanske brist på nån vitamin eller något?
Medans jag har varit på lekparken med barnen så har Andres lagat mat här hemma, så snart ska vi äta, så skönt att sslippa tänka på det.

Barnen är busigare är nånsin, dom är ÖVERALLT. Och grabbarna går heela tiden nu, vilket är superkul. Men som sagt- dom är överallt och klättrar nu.

Jag är trött på de här med bilen och allt. Vi planerade lite på att åka iväg, och hur blir det med det nu?
Och mitt hår har jag inte ens tagit tag i... Men det ska klippas.

Nu blir det mat!
Vi höres mera ikväll!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack så mycket :)



Helgen har vait bra tack! Mannen kom hem i lördags och kommer från idag jobba på hemma plan efter att ha jobbat i Stockholm i 1½ år. Så det känns kanon bra!!

Hur har er helg varit?



Självklart kommer jag att titta hit igen!! Absolut!! Hoppas du återvänder till "mig" du också ;) ?

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar nått härligt, spännande inlägg ;)



Kramen

2011-08-01 @ 17:13:55
URL: http://redtulip.blogg.se/
Postat av: erika

Jag fick tipset av min läkare att äta D-vitamin i höga doser.. då blir man piggare, gladare och allmänt friskare.. Det har funkat på mig i allafall. Kram till er!!

2011-08-01 @ 21:17:56
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback