Bara några finjusteringar kvar...

*Suck* säger jag bara och är faktiskt ganska glad att denna dag är över.
Inte har klickat idag känns det som.

Igårkväll jobbade jag på min blogg design hur länge som helst, men fick inte till det så som jag ville ha det, så imorse mailade jag med kundtjänsten och fick en tjej som pratade dator snack och kodmallar, taggs och what not. Que?
Så klart råkade jag trycka på nån fel knapp och raderade ALLT!
Paniiiiik!!!Smiley
Jag mailade och mailade och fick inget svar samtidigt som alla barnen var trötta och griniga och hängiga och ville ha dittan och dattan.

Allting blev helt knasigt, grabbarna la sig (vaknade på tok för tidigt imorse) och vi andra åt lunch. När det var dags för Bessa att sova så vaknade redan Jonathan. TACK till Mummu som kom och hämtade ut Nicole och grabbarna medans jag la Vanessa. Och så att jag kunde jobba med min trasiga blogg i lugn och ro.
Till slut gick det bra och jag fick iordning på det... Nu är det bara några små grejer här och där som jag vill lägga till/ändra... Vilket jag ska göra strax.

OK, att jag var trött kan jag bara skylla mig själv på, jag var "klar" med bloggen först närmare klo 1 igår natt, och samtidigt som jag skulle lägga huvudet på kudden så vaknade Jonathan och ville att jag skulle stå och hänga över hans spjälsäng och hålla handen på hans kind i 20 minuter. Så fort jag tog bort handen (var ju lite obekvämt att hänga över sängen) så vaknade han till och gnällde. Det slutade med att han följde med till vår säng....

När jag blev klar med allt med bloggen och när Bessa hade vaknat så gick vi hem till Mummu och Puua där resten av busgänget var. Vi gick till lekparken där Puua bjöd oss på picknick.
Smiley

Jo! Idag ringde dom från Nicoles förskola och frågade om jag och hon kunde komma dit imorgon för att titta runt lite, och prata om Nicole och allt kring dagiset.
Nicole var i sjunde himlen när hon fick höra det, så hon är taggad!
Imorgon får vi se vad hon tycker om det hela... Ska bli riktigt spännande!

Sänder också en extra stor tanke till min svägerska Anna som har ångest eftersom hon ska tillbaka till jobbet imorgon..SmileyVi kommer att sakna dig! Love you!

P.S Bilder kommer så fort jag bara hittar kameran nånstans... Misstänker att busungarna har gått iväg med den...


Kommentarer
Postat av: Helena

Fy vad hemskt att radera allt! Tänk om man skulle råka ta bort rubbet.... Har blivit av med allt från mobilen en gång, både bilder, mess och kontakter. Det var illa nog, skulle inte vilja råka ut för samma med datorn.

Tycker bilderna du gjort i början på bloggsidan blev jättebra. Och jag tycker sidorna blev lättlästa med texten. :)

Kram från ett väldigt varmt Söderhamn

2011-08-16 @ 22:00:14
Postat av: Lotta

Vad spännande, hoppas det går bra på dagis! jag längtar verkligen tillbaka till Sverige och hade helst velat flytta tillbaka imorgon... men vi måste vänta då min sambo har ansökt om spanskt medborgarskap, så han måste vänta tills det blir klart, och det tar lååååång tid. men senast påsk nästa år tänker iaf jag flytta med barnen, så får vi hålla alla tummar och tår att det inte dröjer allt för länge innan sambon kan komma efter.

nu ska jag sätta mig i soffan med min kvällspigge femåring en stund ;) ha det jättebra, kramar!

2011-08-16 @ 22:15:01
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Rockmom

Jobbigt om saker försvinner.



Väntar med spänning på bilder.

Kollar ju din blogg varje dag, men är ju ibland lite dålig på att kommentera..men du vet att jag finns här :)

2011-08-17 @ 06:49:23
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: mummu

Satu kameran är hoss oss.Lycka till med Nicole,första dag på dagis.Pusu Beso Rakastan.Ring sen hur det gick.

2011-08-17 @ 09:35:38
Postat av: Sandra, Colins mamma

Det är jätteskönt med dagis. Han får leka massor ute, få äta annan mat, sova borta och komma hem lycklig. Vi kör 9-14 varje dag eftersom han behöver den stimmulansen. Vi får det lite lugnt hemma och man hinner lagomt sakna honom. Det kommer säkert gå jättebra på dagis.

2011-08-17 @ 10:09:37
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback