Zzzz

Jag är helt slut!
Solen skiner ute och jag är hemma, fortfarande med mjukisarna på, håret spretar åt alla håll och helt osminkad.
Har ingen energi alls känner jag, och jag vet inte hur jag ska orka genom denna dagen.

Jonathan och Danilo har sovit en stund redan på morgonen (Jonathan sover fortfarande....)
Dom vaknade alldeles för tidigt idag.
Och tjejerna har bråkat med varandra hela morgonen om allt och ingenting. Suck.

Nu måste jag rycka upp mig, tvätta ansiktet med kallt vatten, fixa mig i ordning, dricka lite kaffe och sätta på musik och städa lite det brukar göra mig piggare! Sen drar vi ut när Jonathan har vaknat.

Vad gör er piggare när ni är heeelt slut och inte kan/får sova?

Ha en toppenbra dag allihopa!

P.S Pappa Andres- Vi saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lotusmamma

Precis det du skriver brukar jag göra. Om jag har möjlighet så tar jag en dusch och sen går ut i friska luften. Men innan man kommit dit är det såååå segt och trött och jobbigt...



Hoppas du får en fin dag med en massa energi från solen!!

2011-04-26 @ 12:09:17
URL: http://lotusmamma.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Kaffe och en duscha men lite kallare vatten.

2011-04-26 @ 13:21:14
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hoppas dagen blir lite bättre senare. Allt bra med er?

2011-04-26 @ 14:35:25
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter som du får en lååång dag idag... Jobbigt när man inte får/kan sova så mycket som man behöver.

Kan ingen av era släktningar ha barnen en el några timmar så du kan sova ett tag? Är ju inte så lätt att ta en powernap när man har fyra barn hemma, är ju lättare om man bara har en... då kan man ju knäppa på en film o ligga o halvsova bredvid, men som sagt, inte så lätt med flera barn.

Bodde jag närmre så hade jag gärna ställt upp och tagit ut barnen några timmar så du kunde vila.

Hoppas dagen gått bra iaf.

2011-04-26 @ 18:41:44
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback