Tisdag =)

God kväll kära läsare!
Hur mår ni?
Här är barnen nattade, men ändå håller en envis liten Vanessa på och ropar på mig inne från rummet...
Strax börjar Desperate Housewifes, min favorit serie!

Idag har vi haft en lugn dag, Puua var hos oss halva dagen och lekte och efter vilan var vi på Coop och handlade och så lektes det i Port 73. Vi träffade på Andres gamla vakt kompis som också har fått tvillingar för 3 månader sedan, jätte söta och små! Kan nästan inte minnas att våra grabbar varit så små, fast dom här vägde dubbelt så mycket när dem föddes, tiden går så himla fort!
Det var kul att prata med en annna tvillingfamilj, vi hade ju en del att prata om, sen hade dem en dotter som fyller 2 år samma månad som Bessa fyller två   Så vi hade en del gemensamt, vilket är roligt!

Igår var vi ute hela dagen, på förmiddagen såg det ut att bli regn så jag klädde tjejerna i regnkläder, men det kom inget regn, istället var det jätte fint väder, fast mulet. Sen på eftermiddan när vi gick ut så tittade jag ut genom balkongen och såg att barnen lekte utan jackor och mössor. Hmm, tänkte jag, då kanske man kan slippa ta på tjocka jackan och hämta upp vårjackorna? Men jag gjorde aldrig det, och tur var det, för sen började det blåsa väldigt kallt.

Tråkig läsning?
Här kommer bilder istället!



Dessa är från idag :)


Mina solstrålar!

Puua pysslade med barnen medans jag tog ett välbehövligt bad, som sedan Nicole våldgästade.
När vi hade ätit lunch så satte jag på filmen Törnrosa till Nicole (och Puua) och gick in för att natta Vanessa.....

.... Men hon nattade mig istället.... Jag somnade bredvid henne och vaknade 1 ½ timme senare, helt borta!
Puua kom och tog ett kort och bad mig lägga ut den här på bloggen för att visa er hur det går till hemma hos oss, enligt han.  Tack för att jag fick vila ut, Pappa!

Avslöjad!

När vi tog vårt kvällsbad tänkte jag göra något roligt av det hela, så jag tog fram fingerfärgerna och tänkte att vi kan måla lite på varandra och kladda lite. Yeah right. Dom tyckte inte alls om min idé och vägrade.
Såhär kul var det....

Kommentarer
Postat av: Helena

Härliga bilder på alla fyra syskonen i soffan. :)



Vad underbar din pappa är som tar hand om barnen så du får vila.

Ni har en härlig sammanhållning med familjen/släkten.

2011-04-12 @ 22:38:58
Postat av: Michelle

Vart har du hittat tjejernas mössor? :) det är en lite tunnare modell va? Kram!

2011-04-13 @ 09:54:36
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

hej! vilka fina syskonbilder, söta barn ni har!

Nathalie är 3 år. Ja det är jobbigt med hennes mage stackarn, hon blir förstoppad hela tiden, har gett lavemang nu, och sen ska vi nog prova movicol junior om hon tål den bättre.



kramar

2011-04-13 @ 10:08:51
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Tycker det är så knepigt att klä barnen nu. har tusen olika kläder på dagis.



Vi har det bra. Flisans jäkla feber vägrar ge sig så jag ringde dagos och sa att vi är hemma hela veckan. Vill oxå gå ut och leka men vi får snällt se pingu,bamse, pippi som går runt och runt...

2011-04-13 @ 11:22:55
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback