The sleepover

Igår morse hämtade vi upp våra "adoptivbarn" Emma och Felicia, dem skulle sova över hos oss som jag skrev förut.
På eftermiddan när alla hade vaknat så tog vi en promenad till Mummu & Puua och grillade igen. Jätte mysigt!
Grabbarna spelade boule, barnen lekte och vi satt och pratade om allt.
Äsch, jag skickar ut lite bilder, för då kommer jag bäst ihåg det jag skulle skriva

Modevisning ute på balkongen

Hos Mummu & Puua- Jonathan- ett blivande proffs?

Boule mästaren Stefu!


Min älskade syster Karo med Danonino

Lite mys med tröttmössorna

Kusinerna Sebastian & Dewin fäktas med pinnar

Jonathan åker kana med kusinen Dewin....

... Och med Sebastian

När Anna kom så blev Nicole JÄTTE glad! "Åhh Anna kommer!!!!" ropade hon och sprang och gav henne en jätte kram!

När jag tittar på dessa bilder så tänker jag att det inte alls är så långt kvar tills gräset är grönt, träden har fått en massa gröna löv, blommorna kommer upp och det blir alldeles... somrigt! Me like!!!
Nu ser det ju mest grått och trist ut ute.

När vi kom hem tog vi ett bad. Andres slängde in de stora tjejerna med kläderna på (Mammor- ni ska få tillbaka kläderna imorn, dem ligger i tvätthögen)

Sen blev det en massa shower, chips, popcorn, dricka och godis.

Jag la 2 madrasser på golvet, och där var det jätte kul att hoppa och göra kullerbyttor tyckte tjejerna.


Känns faktiskt tomt här nu utan dom....
Tack för att ni kom, Emma & Felicia!
 Vi saknar och älskar Er!!!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Ni verkar haft en kanonhelg! Vad mysigt!!



Kram

2011-04-18 @ 06:20:04
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Karolina

Vilka härliga bilder, ni verkar ha haft mysigt! :)

2011-04-18 @ 06:58:11
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback