Söndag förmiddag

God morgon!

Söndag förmiddag, vad ska man hitta på idag då? Det verkar vara fint väder ute, så vi ska nog gå ut när alla är klara med morgon sysslorna.
Barnen är påklädda, har ätit frukost och blivit fixade, dom leker för fullt nu. Själva blir vi alltid klara sist, så först nu ligger jag i badet och njuter en stund, och Nukke sitter här på golvet och leker med sina små figurer...
Hon gillar att sitta här inne när jag badar, för då får hon leka ifred, annars är det alltid någon som stör hennes lekar.

Imorgon ska min syster och Peter åka till Barcelona på mini semester så jag skulle vilja träffa henne innan hon åker :-)

Nu ska jag tvätta håret, det är "någon" här inne som har kommit in ordentligt i en klänning/kjol period och står och tjatar på mig..... *suck*

Ha en bra dag, så hörs vi senare idag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Vad gulligt att hon sitter inne med dig i badrummet :)



Vi har haft en bra helg. Ni då? Gick allt bra med allt kalasande?

Kram

2011-04-10 @ 20:43:31
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja då vi har haft en riktigt bra söndag .. så Harmonisk som söndagar ska vara =) .. Ni är väl trötta idag eller ??



Massa kramar

2011-04-10 @ 21:11:19
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Jannice

Hej!

Jo jag förstår att du är nyfiken..ler Än så länge är det hemligt..så jag kan inte skriva om det "öppet". Bara vi i familjen som vet..hihi. Dock skulle jag gärna dela med mig till dig, som inte på något vis har kontakt med någon vi känner ;-)Fast du kanske känner någon, som känner någon, som känner oss...?!



Helgen har varit precis som alla andra helger! Roger har jobbat varenda helg sen i mitten av december..så den korta tid han var hemma, så blev det mycket lek med barnen. Jag har fått plugga en del också. Igår så grillade vi för första gången i år. Jisses vad gott det var! :-)



Ni då? Allt varit bra denna helg?



Egentid nu för tiden, brukar handla om att man "bara" har ett barn med sig och gör något med det..eller som i ditt fall, ligga i badet en stund. Guud så skönt ändå! Minns knappt när jag badade sist ;-)



Ha det så bra och kram!

2011-04-10 @ 21:24:39
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback