Sean Banan på Port 73

Söndag kväll nu.
Hur ska man sammanfatta denna dag då?
Vädret har varit helt underbart- absolut inget att klaga på.
Vi har varit ute och gungat och spelat spel och sugit in oss lite sol.
Så härligt att kunna gå ut med en college tröja, första dagen ute utan jacka för mig! Tjejerna fick ha på sig sina vårjackor, nu ska vi inte bli alltför modiga, vi vill ju inte att dem ska bli sjuka igen... Men SNART är det sommar!
Idag åkte vi till Port 73 hela gänget och såg Sean Banan uppträda.
Haninge firar 40 år så dom hade en massa festligheter just på Port 73 hela helgen.

Medans vi väntade så lekte vi i lekhörnan en stund...
Våra Prinsessor

Jonathan

Pappa & Danilo

Nu behöver jag inte undra vartifrån Danilo har fått sin "grej" med tungan ifrån, kolla bara på Puua...
Här med Jonathan. (Danilo gör sådär med tungan hela tiden)
Mummu, Fellu & Puua


Sen var det dags för Sean Banan att uppträda, Felicia och Emma ställde sig längst fram.
Jag tyckte att han var jätte rolig och han fick verkligen med publiken ordentligt!
Han sjöng såklart "Skaka rumpan" (2 gånger) och "Ett gott nytt jul"


Jonathan gillade hans musik, Nicole också... fast först sen när vi hade gått därifrån.
Nu tittade hon bara på honom som om han var lite knasig...

Vanessa var på! Hon var GRYM! Hon satt på Puuas axlar och verkligen njöt av att se publiken hoppa och sjunga, hon satt där och hejade på och hoppade som en tok. Party Princess!

Sean Banan

Danilo & jag shejkade också.


Bilderna från uppträdandet "lånade" jag från syrrans blogg.
Besök henne gärna på hennes blogg www.karolinanordling.com och skicka en liten hälsning så blir hon jätte glad!
She needs it...

Karo
- Du vet väl att jag ALLTID finns här för dig! Anytime, enything- ALLWAYS!
 Love you!

God Natt.....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Underbart söta bilder på era fyra gullungar också! :)

Det är bara bra med oss, hur har ni det själv?

Så skönt att snön smält nu och solen värmer ute.



pojkarna kom 1 månad för tidigt bara.



Kramar

2011-04-18 @ 13:52:29
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! På lördag är min dag :)

2011-04-18 @ 14:26:32
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Madeleine

tack, ni har också härliga bilder!

ja det är skönt att det börjar gå bättre, hoppas att movicolen ska hjälpa henne.



kram

2011-04-18 @ 14:31:36
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Hej rara du :) En liten fråga, lille snupp hade så fina jeans på sig, var e dom köpta? Båda mina grabbar har behov av lite nya brallor förstår du, Jeans är ju perfekt att leka i för en ettåring också, speciellt ute då dom e slitstarka! :) Kram

2011-04-18 @ 20:29:18
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback