Kalas imorgon!!!

Hello!

Va skönt att få sitta ner en liten stund.
Nu är alla 4 tårtor klara och står i kylskåpet, Andres har hämtat nycklarna till lokalen och gjort iordning "goodiebags" till alla barnen och jag har slagit in alla present. När alla andra sov fick Nicole komma från sitt rum och "hjälpa" till med förberedelserna och hon kände sig jätte stolt.

Nu gäller det bara att sova och ladda batterierna till imorgon.
Det återstår en hel del fix...
Vi ska köpa 2 paket till, handla det sista i affären, göra iordning i lokalen med ballonger, dukar och annat... samtidigt som man ska hinna med att ge lunch till barnen, dom ska hinna sova en stund, osv. osv.

Men det blir nog bra det här.... Min kära Mamma skickade ett sms och frågade om vi behöver hjälp imorgon- Tack Mamma!! Puua ska med Emma & Felicias klass tilll ishallen och hjälpa läreren med att sätta på alla skridskor och annat. Hahaha, Puua har blivit en vikarie där med.. Nanny Puua till undsättning!

Party imorgon alltså, tråkigt att det är flera som har blivit sjuka och inte kan komma... Hoppas ni kryar på er!
Tiina & Kicki- Vi ses en annan dag, och planerar in tjej-middan! =)

Nu ska jag fixa lite innan jag lägger mig, God Natt allihopa!!!!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Alvas 1-årskalas blev lyckat, trots att de var flera som tackade nej.., men man kände ett stygn av missnöje först, då flera avbokade kalaset.., men sen blev det kanonbra ändå!

Synd att vi inte kände varandra, för då hade vi kommit på kalas idag! <3

2011-04-08 @ 07:45:57
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Hoppas ni får en toppen dag!

2011-04-08 @ 07:51:31
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback