Fredagens Grillkväll

Nu följer fortsättning på fredagen. Jag skrev ju om Neas kalas och så skrev jag även lite text på fredagkvällen, men här kommer alltså bilderna!
Från Neas kalas gick vi till Mummu & Puua för grillfesten.
Det var supermysigt att träffa alla och bara umgås.

Brudarna på plats

Grillmästaren Andres höll igång grillen

Grabbarna
Jonathan vet inte om han ska gråta eller skratta, så han kör med både och
Min ängel Vanessa

Mummu, Danilo & moster Karo

Jag & Bessa

Påskhararna Felicia & Emma målade sig, tog med sig en korg och gick runt och plingade på hos folk, och samlade ihop lite godis och annat gott.

Här spelas det boule om och om och om och om igen.

Nicole ute och leker

Min kusin Noora och Antti

Andres & Jag

Andres, Jag, Karo, Peter och Jonathan

Sen var det dags för show-tjejerna att uppträda igen, och såklart skulle alla titta.
Den här gången var det extra kul eftersom Vanessa showade med dem.
Hon ställde sig bakom dom och gjorde- eller försökte göra likadana mooves som stora tjejerna, men hennes lilla kropp ville inte samarbeta riktigt med henne, men det kommer. Alla skrattade så dem kiknade och då tyckte hon att det var ännu roligare- En lovande stjärna!

Min fina svägerska Anna med sitt nyaste fan- Nicole

Noora & Jag

Det är ganska tröttsamt att gunga...

När solen gick ner blev det KALLT! Mummu satte på infravärmen så det hjälpte lite.. men det behövdes filtar!
Det är ingen sommarvärme på kvällarna ännu, det känns lite konstigt att på dagen kan man gå med bara en t-shirt och på kvällen är det så ruggigt kallt.

Noora & Karo



Kommentarer
Postat av: Eva

Hej tjejen.



Jo du har så rätt så. Imorgon fyller Desirée 3år =)



Men såg att din fina kille inte äter så bra. Kan det vara så att han är mer törstig lr han vill verkligen inte ha något i sig? jag tycker personligen att om han inte vill äta nu några dagar så låt en läkare titta på honom...göra ett rutinundersökning. Théo ökade inte i vikt å vi har varit iväg på kontroll för att kolla upp det men alla prover va bra. Jag hoppas verkligen att han ändrar på sin matvana så hans fina mamma kan vara glad igen å se alla hennes fyra barn äta med god aptit. Min Théo han äter å äter hela tiden (det va därför jag va orolig när han ej ökade i vikt)



Du kan hålla en tumme för Théo för han ska opereras imorgon å få sina rör i öronen!!!



Kram på er!!!

2011-04-26 @ 22:39:24
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica - Isaacs mamma.

Ni ser ut att ha haft en riktigt härlig kväll :)

2011-04-27 @ 08:42:16
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Haha va trött ja ser ut på bilden med dig och bessa..;) Bra bilder annars haha

2011-04-27 @ 20:54:09
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback