1:a april

Idag är det den 1: april.
Har ni lurat någon eller har ni kanske själva blivit lurade?
Jag har lurat många med att säga att jag är gravid! Hahaha, vilka roliga reaktioner man har fått.

Jag sitter här hemma hos Mummu & Puua med barnen lekandes omkring.
Jonathan sitter i gungstolen med Mummu, Danilo äter påläggen på Puuas macka, Bessa rotar i lådorna och Nicole tjatar om att gå till sin moster Karo.

Eftersom vi alla är friska nu så har vi tackat Ja till att gå hem till Karo på tjejmiddag (med våra söner)
Andres tyckte att det var jätte skönt och skjutsade oss hit direkt innan han skulle till affären och handla lite gott. Han ska visst ha lite party medans vi är borta!
Får se om han kommer och hämtar oss när det är dags att gå hemåt...? =)
Ska bli mysigt att träffa hela bunten igen, det blir Mummu, svägerskan Anna, Emma, Sebastian jag + 4, syrran och hennes två barn. Ska ta en massa bilder under kvällen, vi höres lite senare!

Kramar!

Och ha en trevlig helg allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur mycket kläder hade du till barnen i storlek 50/56? hur mycket behövs?

Hur ofta kunde du tvätta då? Viu har tvättstuga så kan inte tvätta jämt.. Men man kan ju handtvätta lite:P

Jätte fina barn har du!

kram Viktoria

2011-04-01 @ 17:05:56
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Ha en skön fredag kväll!

Skönt ni är friska.

Amanda mår tyvärr inget vidare.....

Kram

2011-04-01 @ 17:13:14
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Anna med 4prematurer

Satu, strunta i att det är 1april, det jag säger är SANT



Du är verkligen inspirerande..du e så cool, bra mor allt... Det är uppbyggande för mig som 3barns mor att läsa din blogg...du har så mycket GOD energi!!!



KRAM PÅ DIG, Du e bästast!!!

2011-04-01 @ 18:48:19
Postat av: mummu

Satu du är den BÄSTA,4barns mamma som jag känner,ha en bra dag med familjen.Love you! puss o kram. :))

2011-04-02 @ 11:17:26
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback