Onsdagen

På förmiddagen när vi skulle göra oss iordning för dagens ärenden får jag ett SMS av min vän Linda och undrar vad vi gör, hon är utan sin lilla prinsessa Melina i Handen och vet inte vad hon ska hitta på tills det är dags att hämta Melli från dagmamman där hon är idag för första gången utan sin mamma. Så hon kom och hämtade upp oss, och vi promenerade till Handen för att handla presenter till min käre man som fyller om om en vecka.
Vi köpte några presenter och åt på Donken och fortsatte vår väg hem.
Dagmamman ringde till Linda, och hon svarade med hjärtat i halsgropen och trodde att något hade hänt Melli, men det var precis tvärtom, allt gick superbra, och Sweetie var stolt och lättad... Jag hoppas verkligen så innerligt att när det är dags för mig att skiljas från mina barn, och lämna dem hos dagmamma att det går lika bra för dem. Dagmamma? Hon får ju fullt hus redan när alla mina fyra barn kommer dit! Vi får se när den dagen kommer när jag ska iväg och jobba... heheh.. Har ju varit hemmafru länge nu, så jag vet inte ens vad jag vill göra?  
Jag trivs att vara hemmafru, då jobbar jag ju ändå 24-7 Så länge jag har möjlighet att stanna hemma, så gör jag gärna det, hahaha....  Jag hoppas att det blir iaf tills grabbarna är 3 år eller något, då är dem alla tillräckligt stora för att kunna uttrycka sig väl och klara av de stora barngrupperna som nu tyvärr finns överallt.

Bessa på promenad med sin docka Stina...

Gissa hur länge hon gick med vagnen? Några meter, sen lämnade hon den där så att jag fick
kånka med den och tvillingvagnen...

Dockan Stina ska gunga lite....

Lill-Mamma Nicole älskar sin docka Lotta, hon tycker om att byta blöja på henne, ge den mat, tvätta henne och bara sköta om henne- en riktig lill-mamma!


Nu ska jag kolla på "The book of Eli" med min kärlek och äta lite sallad.
Ha det så bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Mysigt.. Säg till om de e bra!

2010-09-08 @ 23:16:55
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Angelica

Såg dig gick från handen idag??

Vi kunde ha lekt en stund på din gård.

Främmande kommer nog inte förräns efter 4..

Men imorgon hämtar jag prinsessan två.

Ska vi komma till eran gård då? Kommer ni ut?

Eller vill ni komma till våran

Perfekt för ålder på våra tjejer..

Kunde ha ringt dig när jag åkte förbi för att hämta Saga. Men du har ju inte messat ditt nummer än!!?!?

kram

2010-09-09 @ 14:42:08
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för en underbar stund i handen! Behövde verkligen lite annat att tänka på nu under inskolningen! Man förändras verkligen när man blir mamma, inte lika tuff längre:)



Som alltid trivs man i ditt och dina barns sällskap!!!

Love you all!!!



Puso

2010-09-11 @ 11:30:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback