Mobilblogg klockan 5 på morgonen....

Klockan är fem denna onsdag morgon och jag har inte sovit särskilt mycket. Just nu är Danilito vaken och tittar på nallarna som snurrar ovanför sin säng och försöker kontrollera sina händer och ta fast en, men hans händer vill inte riktigt samarbeta med honom... Alla andra sover. Danilito är inte skälet till varför jag inte sovit inatt, tvärton båda grabbarna har sovit bra inatt. Anledningen är att jag har haft jätte ont i magen och ingenting har hjälpt. Jag har suttit på toan halva natten och tom kräkts av att jag haft så ont, först nu är det bättre och jag tänkte vila, men så vaknade lill gosen... Jag har fått i mig fruktsoppa, så det känns bättre.... Nu måste jag bara hinna få i mig lite sömn iaf, för snart (alldeles för snart) är det morgon och denna lägenhet vaknar till liv. Jag har redan Grattat min käre man som fyller år idag också! GRATTIS än en gång hjärtat! Igårkväll stod jag och gjorde tårtor i över en timme, Nicole "hjälpte" mig genom att äta upp all godis och vindruvor som jag tänkte använda. Hon tog en sked M&M godis med skeden, smakade lite och la det tillbaka i skålen!  Jag skippade de blöta godisarna... Vanessa hörde inte med det örat när jag bad om hennes hjälp, hon var för upptagen med att läsa i sin bok. Nä nu får charmören sluta skratta och babbla i sin säng bredvid,dags att fortsätta sussa! Nu har han druckit ur vällingen,så det borde gå... Jag ska titta på Vänner nu innan jag somnar av ren utmattning. Vi hörs under dagen! Sov så gott folk... :) 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ville bara önska dig en trevlig onsdag! =)

2010-09-15 @ 06:37:52
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Stackaren hoppas du mår bättre och får lite sömn! Pusu beso!

2010-09-15 @ 07:44:20
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Katrin

Det där lät riktigt jobbigt. Hoppas att magvärken går över och att du hann sova en stund till!



Jag känner igen det där. Har barnen sovit bra en natt så är det nåt annat som stör och spökar!



Aldrig ska man få sova ifred...



Kram på dej

2010-09-15 @ 07:54:11
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Jessi - Fabiáns & Angelinas mamma

Har tagit bort lösenordet på bloggen, inte ens jag kommer in min mina egna inlägg haha.

Hoppas du mår bättre nu, inte kul att bli så dålig :/ Har man barn har man inte riktigt tid att vara dålig heller :) Har också varit vaken sen kl 5, Fabián vaknade och var ledsen & när han väl somnat om i min famn så vaknade Angelina och tyckte det var morgon. Så kan det vara ibland!



Hoppas att ni iaf får en trevlig dag på Andrés födelsedag!



Krya på dig!



Kram

2010-09-15 @ 08:29:48
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/
Postat av: Kicki

Grattis till Andres från oss!! Vill ni åka till den där pizzerian på fredag med oss? Kramis/Kicki

2010-09-15 @ 08:44:40
Postat av: Cissi

jadå, allting är bara bra med mig, sj? :)

2010-09-15 @ 11:41:59
URL: http://cviklund.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback