S V A R

MIA- Hej, och välkommen till min blogg =) Du undrade hur jag har löst vagnproblemet och jag måste ärligt talat säga att jag inte har löst det alls. :( Vi kör med 2 dubbelvagnar, och när jag är själv med alla så har jag tvillingarna i dubbelvagnen och ståbräda för 1-åringen, och så går 2-åringen. Hur mycket kommer det att skilja på dina barn?? 

LOUISE
- Terve! Va kul att du ändå beslöt dig för att kommentera! Alltid lika uppskattat! Min pappa är från Porvoo och mamma är från Myllykoski, men själv är jag och alla mina syskon födda här :) Vart bor du?

ANNA MED 4 PREMATURER- Tycker du att Nicole är lik mig? :) Va kul, det är ganska roligt hur folk ser likheter med oss, fast man själv inte ser det alls ;) Har du kvar din blogg?

Kommentarer
Postat av: Hannah

hej, mina tvillingar är nu ca 5,5 månader, men de är 6 veckor för tidiga, så de blir snart 4 månader enligt den beräkningen (utvecklingsmässigt).



Tiden går fort och det händer nya grejer hela tiden. Det är verkligen kul, men precis som jag läste att du skrivit, den där 1% som är jobbig, den är JOBBIG... ;)

2010-09-03 @ 07:48:46
URL: http://honeybuns.blogg.se/
Postat av: Camilla

hej hej..

herregud vad jag e dålig på att skriva..

men du ska veta att jag läser VARJE inlägg fniss

men så gör man något annat o sen har tiden gått..



hoppas att allt är bra med er..

här har vi runt -1 på morgonen nu .huua vad kallt..o det är bara början..haha.



vi är sjuka här hemma..jag är snorig ..feber toppar och ont i halsen till o från..

dom små är snoriga och febriga..

och dom stora är hostiga..



men endå är dom ganska llungna faktiskt ..



ha en jätte bra dag

mvh camilla

2010-09-03 @ 08:15:43
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Tanna

Hej ! Jo det är bättre, varit hos läkaren idag och om nån vecka sätter vi igång med sprutorna igen. Jag jobbar natt som pers.ass här i VH.

Kram

2010-09-03 @ 10:11:01
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Hej :) hittade din blogg på familjeliv.se, verkligen imponerande att ni har 4 barn så tätt :D

2010-09-03 @ 10:33:52
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: Louise

Vi bor i Österbotten d.v.s i den svenska delen av Finland, ca. 10 mil från Vasa i en liten by på landet.

2010-09-03 @ 17:53:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback