S V A R

Sofie om Dop planer...:
Hej..
jag följer din blogg slaviskt hehe.. Nej men jag följer din blogg tycker du har så fina barn och verkar vara en så go mamma. nu såg jag när du gjort tårtor till din älskade och undrar då vart du hittade choklad bokstäverna? såna har jag aldrig sett.. ha en bra dag med dina små kram
SVAR: Va roligt att du läser bloggen! Det uppskattas verkligen :) Choklad bokstäverna hittade jag faktiskt på Coop i samma avdelning där dem har glasyrer till tårtan osv. Dom är jätte fina OCH goda! Finns hjärtan också med vit och mörkt choklad, samt löv osv.

Mummu om Dop planer...:
Satu- det är din moster som skickar klänningen, inte faster :))rakastan
SVAR: Ops. Såklart är det moster "Ville-täti" Hihi!


Kommentarer
Postat av: Linda

inte lätt att hålla reda på sina släktningar va?! hihi

Du sötnos, va sägas om en tjej/pojkkväll tillsammans med barnen?

jag och melli kommer till er nån fredag för nu jobbar man ju!! blä!! eller lördag!

Äta massa gott och mysa...

2010-09-20 @ 22:45:53
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback