NO SHOPPING FOR 20 DAYS!

Jag sitter här igen. Kom att tänka på att jag bestämde mig för att inte köpa kläder till barnen för resten av denna månad. Alltså på 20 dagar. Har jag tagit vatten över huvudet? Kan jag verkligen klara av det?
Har jag bestämt mig för det så måste jag köra stenhårt på det. Anledningen är Andres blickar när jag kommer hemdragandes med plagg som jag "hittat" till barnen. Detta kommer att bli en riktig utmaning, jag som älskar barnkläder och alltid hamnar jag där på barnavdelngarna på något konstigt sätt. Just nu behöver dom inga fler kläder, men det är ju ändå så kul att köpa fina nya plagg? Dessutom är det kul att köpa en tröja här, ett par tights där till barnen... det blir automatiskt så när man är i centrum med kompisar osv.
Ja, ni hör ju hur patetiskt det egentligen låter?
Vi får se hur länge jag klarar mig. Men det här borde ju gå. Right?

Vad jag egentligen borde göra är att handla lite tights och tröjor till mig själv, men icke sa nicke.
Det är mycket roligare att köpa till barnen!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

UNNA DIG SJÄLV NÅT? pusu beso;)

2010-09-11 @ 01:03:33
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

hahah, kan inte låta bli att småle lite!!

Jag är ju precis som du!!! Man "ska bara" titta lite och så kommer man hem med massor till barnet/en

dom är ju värda det tycker man...men som sagt, kan nog vara nyttigt att försöka lära sig att hålla emot lite och jag tycker verkligen att DU ska unna dig nåt själv!! Du är faktiskt också värd det!!!!!

puso beso

2010-09-11 @ 21:43:09
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback