Mys på Rudan

Efter vila och mellis gick vi ut på gården och lekte medans Andres åkte iväg och tippade, sen skulle vi ut och ta en promenad till någon lekpark. Men han överaskade oss. Han kom med bilen och med sig hade han köpt McDonalds, och så körde han till Rudan där vi satt och åt på en bänk.
Det var jätte mysigt!!! Jag tycker att det är så vackert på Rudan, me löööve!
Det var fint väder idag också, men framåt kvällen blev det kyligare, tur att man var ordentligt påklädd idag. Jag som trodde att kylan skulle slå kol på alla dessa jäkla myggor, men ICKE! Nu var dom mer aggressivare än nånsin och dom var överallt! Så grabbarna fick ta en tur i vagnen med en myggnät framför nosen...
Trötta grabbar ute på parken...

Mmmm, McDonalds!

Gullungen!

My Sweet Angel- "Enkeli" (=Ängel)

Pappa visar hur man klättrar, och döttrarna tittade på honom som deras största hjälte!

Och så sjunger han: "Sjörövarfabbe farfarsfar..."

HOPPLA!

Vi gick ner till vattnet och tittade på den nya fontänen som dom satt upp mitt i sjön.
Tänk att det inte alls var så länge sen man var där och badade....och nu....höst. Och det dröjer läääänge tills nästa gång man badar där igen. It sucks.

Pappa är Pekka-poika som pallar äpplen

Efter bad tittade vi på IDOL...

Bessa var så trött att hon nästan somnade ståendes- på riktigt!
Nu sover alla, jag har tränat sit-ups med den där träningsbollen. 100 per dag. Och badat. Och ätit choklad.
 Hello- jag har inte sagt någonting om att jag ska banta- Det behövs inte, jag är nere på min gamla vanliga vikt, t om MINUS några gram än vad jag var innan jag blev gravid med Nicole. Vikten bara rasade av mig efter graviditeterna utan att jag behövde göra nånting. Det har alltid varit så att jag vart smal, jag kan äta hur mycket som helst, godis, chips, och skräpmat utan att gå upp i vikt. Så jag är inte ute efter att banta, utan bara att forma om kroppen litegrann....

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Undrar vem som hade roligast på lekparken, barnen eller Aatu? Hmm..:)

2010-09-23 @ 06:55:22
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Taru

Va mysigt med mat på rudan! :-)

Lycko dig som inte går upp i vikt.. Själv ökar

man såfort man äter godis m.m :-)

Hi hi.

2010-09-23 @ 09:00:37
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback