Jag måste ha varit JÄTTE snäll?!??

Jag måste ha varit väldigt snäll, eftersom jag fick en jätte fin present av Andres när han kom hem igår.
Jag hade precis kommit hem från handen med barnen och Puua och fått barnen i sängs, och lagt mig på soffan med grabbarna bredvid mig när jag fick en påse. Där fanns det nya Tiger JEANS! Wohoo! Jag som aldrig hittar något åt mig själv, speciellt inte jeans! (Har inte tålamod att leta) Men dom här var jätte fina och satt perfekt!
Tack hjärtat för att du är så omtänksam!!!
Lek utanför skoaffären...

Någon måste ha varit väldigt trött??
Sådär somnade hon bara- utan gnäll eller minsta tecken på trötthet på ståbrädan. Coolt...

Gos med grabbarna innan jag fick min present! LOVE!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Ja du måste varit extra snäll ;)

2010-09-03 @ 20:18:51
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback