Ha en underbar helg!


Och så var det fredag igen.
Dagarna går så fort, det känns som att det är fredag var och varannan dag. Det är något speciellt med helger, även fast man själv är "ledig" varje dag. Men på helgerna är alla andra lediga också, och då hinner man umgås mera, och då har Andres paus från sin träning också.
Danilo & Jontahan ligger i vårt sovrum och sover sedan en timme tillbaka.
Nicole & Vanessa är vakna i sitt rum, dom har precis tittat klart på "Snövit" och nu vägrar dom sova..
Rooooligt...
Ikväll kommer Mummus kompis Monica hem till henne på en egen liten tjejmiddag, så hon skickar ut Puua,stackaren.
Han skulle komma hit och sen ska vi hitta på något kul tillsammans.

Nu har jag precis betalat räkningar och tänkte vila en stund, men hur kan jag göra det när det är några flickor där nere som ägrar somna!?? Och klockan tickar ner tills det är dags för grabbarna att vakna.
Fast jag ska inte klaga- jag somnade innan TIO igår!
Det händer aldrig. Jag brukar alltid lägga mig vid 1-2 tiden på natten. Galet.

Juste- min mobil funkar inte heller, så ni kan nu bara nå mig via bloggen eller Andres mobil.
Nähhä, då ska jag nog göra mina 100 situps medans jag väntar på att busungarna ska somna!

Ha en underbar helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas ni får en trevlig helg! jag säger desamma.. dagarna går så fort, även fast man är hemma hela dagarna. Åker till min lilla syster imorgon och stannar där till söndag..grabbarna ska bygga lite :-). Kanske borde man göra lite situps... är det så du får din fina kropp ;-). kramar

2010-09-24 @ 14:15:53
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Got it! Pusu beso

2010-09-24 @ 19:22:02
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Tanna

Trevlig helg ! Och glöm att göra lika många rygglyft som situps så du slipper bli sned i kroppen.

Kram

2010-09-25 @ 11:11:44
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback