Förmiddagsregn

Jag vaknade tidigt imorse med magont, därför är jag extra tacksam för Andres som gick upp med Danilo & Jonathan när dem vaknade tididgt, så att jag fick sova vidare ett tag till. Efter frukost, och bad åkte Andres iväg till träningen, han sa att han ska träna riktigt hårt idag, eftersom det varit helg, och då har man slappat mer med god mat osv. Hihi... Att han orkar! Jag bestämde mig för att gå ut med barnen och göra av med lite enrgi så kanske dom somnar bättre för middagsvilan. Det regnade så vi klädde på oss gummistövlar och regnjackor, och ut och plaska i pölarna!
Nicole

Såklart stannade vi vid första bästa vattenpöl!
Vanessa (Jackan passade perfekt Karo! Thanks!)
Twinsen trivdes bra i vagnen under regnets skydd.

Tills det var dags att gå in, då började dem skrika i kör av hunger och trötthet. Jag stressade till övervarn när vi kom in med att klä av alla blöta kläder, värma pojkarnas mat, fixa mat till tjejerna, byta blöjor, och alla skrek och var trötta... *suck* Pojkarna somnade nästan med maten i munnen, så jag gick ner och la dom i sina sängar. Och sen satte jag ihop resesängen till Bessa, för jag orkade inte med hennes bus med att hon går upp tusen gånger från sin säng. Nu är det tyst i huset, så jag antar att alla har somnat? Jag tänkte också vila lite, men först ville jag sitta en stund här och varva ner...
Måste bara berätta vad min "gulliga" dotter Nicole sa igår... Hon sjöng lite "Ja må han leva" eftersom Andres fyller år på onsdag, och hon älskar den sången och får sjunga den ofta eftersom alla fyller år titt som tätt, heheh.. I alla fall så sjöng hon den i badet, och så tänkte jag att jag också ska stämma in och sjunga med henne, men då slutade hon sjunga och bara tittade på mig en stund och sa sen: "Varför skriker du!?"
Jag höll på att tappa hakan, och sen kunde jag inte luta skratta. Vart har hon fåttt det ifrån!? Sååå dålig är jag inte på att sjunga...trodde jag... Men i barnens mun hör man sanningen, säger man inte så? 

Nu ska jag gå ner och titta till trollungarna...
Ikväll ska vi basta med tjej-gänget, ska bli skönt! 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej



Ni verkar också ha fått vara ute i regnet ett tag. Jag hämtade Desirée och hon skulle få gå hem idag då hon brukar vilja det så jag tog lillebror i lånevagnen. En promenad som brukar ta 15-20min tog 1 timme och 10 min....pheww det va en trött tjej jag försökte få hem. Så jag fick slänga upp henne på axeln och köra vagnen med lillebror i så vi kom hem någongång så hon vill komma hem och vila. Verkar som om vi varit med om samma dvs skrikiga barn idag.



Hoppas du/ni får en härlig kväll med tjejsnack och bastu!



Pojkarna ser supersöta ut som vanligt samt tjejerna ser ut som vackra små ängelflickor!!



Kram



Eva

2010-09-13 @ 13:49:06
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej



Ni verkar också ha fått vara ute i regnet ett tag. Jag hämtade Desirée och hon skulle få gå hem idag då hon brukar vilja det så jag tog lillebror i lånevagnen. En promenad som brukar ta 15-20min tog 1 timme och 10 min....pheww det va en trött tjej jag försökte få hem. Så jag fick slänga upp henne på axeln och köra vagnen med lillebror i så vi kom hem någongång så hon vill komma hem och vila. Verkar som om vi varit med om samma dvs skrikiga barn idag.



Hoppas du/ni får en härlig kväll med tjejsnack och bastu!



Pojkarna ser supersöta ut som vanligt samt tjejerna ser ut som vackra små ängelflickor!!



Kram



Eva

2010-09-13 @ 17:43:29
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Jessi

Vad duktig du är som går ut fast det regnar, jag gömde mig inomhus.. är nog ingen regn människa :)

2010-09-14 @ 07:56:05
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha .. Stackaren, nej sååå dålig e du faktiskt inte! Haha...

2010-09-14 @ 08:35:52
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

visst är det härligt att vara ute i regnet!!

Trivs superbra då!!

och melina är som mig, vill alltid ut ochhoppa i pölarna!!

supersöta bilder på tjejerna!!!

2010-09-14 @ 22:36:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback