* Beställa Dopkort- CHECK

Nu har vi beställt dopkort!
Dom ska komma om ca. 1 vecka
Det blev kort med barnens bild på, eftersom det visade sig vara billigare, och MYCKET finare!
Jag hoppas att dom blir lika bra som det såg ut på datorn! Så idag har jag försökt knäppa kort på dessa tre barn som ska döpas. Inte det lättaste, speciellt med en linslus som Nicole i familjen...
Så Andres fick muta henne till lekrummet och där satt dom och läste en bok medans jag samlade Vanessa, Danilo & Jonathan på soffan. Man får vara snabb om man ska fånga dessa barn sittandes still en stund! Men jag lyckades nog få bra bilder ändå....

Vanessa med små bröderna

Danilove & Jonah

Jonah & Danilove tränar på kryptekniken... går inte så jätte bra inte... Vips, så ramlar de åt sidan..

Självklart så kom vår linslus Nicole och ville vara med när hon såg att jag tog bilder. Och ändå tittar hon inte in i kameran, hon ska bara synas, men det är sällan hon själv tittar. Då är hon plötsligt jätte upptagen. LITTLE DIVA!
(Och Bessa hade lagon dragit av sig tofsarna...)

Man ju får ju trixa och fixa och leka clown så att alla ska se in i kameran, bara för en enda sekund...

Jaa-a... det är nog inte bara en linslus i vår familj...??


Nu har klockan blivit alldeles för mycket mer än vad jag trodde att den var!
Hur länge höll vi på och redigera dopkorten egentligen??
Idag var jag ju så pigg att jag hoppade över vilan, och det känns lite nu... Vilken timing!- Danilo (eller Jonathan) vaknade nu! Gotta go!
Chao!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha vilka söta bilder! Värsta linslusar allihopa!

2010-09-23 @ 06:52:44
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Ellinor

Jag har följt din blogg ett tag nu och jag måste bara säga att jag tycker den är så trevlig att läsa.

Och dina barn är ju världens goaste.

Förstår att du är stolt och lycklig över dem och hela din familj. Ni verkar allihop ha en så härlig gemenskap.

Ha en bra dag!

Kram Ellinor

2010-09-23 @ 09:13:30
Postat av: Tanna

Ni har så otroligt vackra barn ! :))

Kram

2010-09-23 @ 09:51:42
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: mummu

OO.. vilka söta kort,av mummus älsklingar :))

2010-09-23 @ 09:53:14
Postat av: mamus

HEJ Satu jätte söta kort på barnen de är faktiskt ganska lika varandra när man tittar en stund grabbarna ser ju lika dana ut skulle aldrig se skillnad på dom jätte gulliga allihop puss&kram från Mamus

2010-09-23 @ 13:56:09
Postat av: Erica

Jätte fina kort vännen! Du har verkligen en fin och varm familj :-) Här är det lite jobbigt just nu.. Tor är sjuk för första gången, hög feber, kräks och diarre i två dagar.. dom skickade hem oss igår när vi åkte in till akuten.. jag som aldrig åker in till sjukhus i onödan. Han har nästan 40 grader och får alvedon var 4-6 timma :(. Hoppas det går över. Kramar till er!

2010-09-23 @ 15:25:50
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Eva

Ååå va fina bilder du lagt ut <3.



Härligt med dopkorten beställda. Jag ska i helgen ta bild på Théo i sin dopklänning så jag har det klart inför tackkorten för alla dom som närvarar på dopet.



Ha en UNDERBAR dag



Kram



Eva

2010-09-23 @ 16:02:06
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Taru

Tack gumman för dina fina ord! :-)



Det var roligt att vi hann ses en liten stund idag..

Vi får se till och ses snart igen! :-)



Du får hälsa din vän Angelica att det var trevligt att bli kallad en pain in the ass första gången man ser henne på 10 år typ... Ha ha! Schyst ;-)

2010-09-23 @ 21:25:55
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Jonah & Danilove ? heter inte dom

jonathan och danilo.

2010-09-23 @ 22:26:56
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Kollade på bilderna igen , de e ju såååå söta!

2010-09-23 @ 22:51:58
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback