Bastukväll!

Igårkväll cyklade jag till syrran och tillsammans cyklade vi till lokalen där vi skulle möta upp tjejerna och basta.
Vi hade supermysigt och pratade om allt mellan himmel och jord och hann planera lite av en eventuell tjejmiddag också! Hihihi...

Kicki hade med sig en frukttallrik som hon bjöd på

MEEEERA värme!

Vi finnar satt ju såklart högst upp där det är som varmast.... (jag & syrran, Tiina var inte med på bilden)

"Hey! Were did everybody go??"  (Karo)

Det var jätte skönt att basta och jätte varmt! Man var helt slut i hela kroppen när man kom hem...
Så avslappnad och utslagen på samma gång.
Grabbarna Gonzalez väntade på Mamma och sen somnade dom på en gång....

Tjejerna låg och tittade på Snövit i sitt rum när jag kom hem, så jag gick och pussade dem godnatt.
Efter några timmar låg Vanessa och sjöng i sitt rum, när vi trodde att hon sov! När vi gick ner för att kolla vad hon sysslade med, så låg hon där i mörkret och läset en bok!
Hon älskar sina böcker och går runt med dom hela tiden :)
Pappa läser en bok för sin ängel mitt i natten...

TACK FÖR EN JÄTTE MYSIG KVÄLL ALLIHOPA!
Jag ser fram emot nästa gång!

P.S- Kicki- Är det "ananas" eller "anananas"???
 Hahaha....
Tini- Now you wont be so nervous the next time, right? ;)
Tiina- Hoppas vi hinner basta en gång till innan lill pojken tittar ut :)
Karo- Vart är Fantan då? Hahaha....
(i dont get out mutch...)

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Ja de var jättemysigt, vem kommer sen då? haha...

2010-09-14 @ 15:13:43
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

ååhhh herregud va mysigt det verkade vara!!!

Riktigt kul att se ett gäng brudar som trivs så bra tillsammans!!!

Skulle nog också behöva en stund i en vastu just nu!!



2010-09-14 @ 22:34:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback