Torsdag förmiddag

Idag vaknade jag och grabbarna vid 8-tiden. Jag kände mig rätt så pigg, fast jag la mig mig 2-tiden igårnatt... Jag smög ut ur rummet med pojkarna och lät Vanessa och Andres sova kvar. Jo- förresten så sov Vanessa i vår säng från 6-tiden imorse. Hon har gått i sömnen igen.... Jag vaknade vid 4-tiden på natten av att min vattenflaska som jag har bredvid sängen vältes omkull, då satt Bessa där bredvid min säng och provade mina morgon tofflor... Jag gick och la henne i egen säng. Vid 6-tiden kände jag att någon var nära mig, Bessa kröp upp på mig och la sig och sov PÅ MIN RYGG! Där somnade hon, men jag la henne bredvid oss istället, och hon vände sig om och sov tätt nära sin pappa. När jag vaknade vid 8 snåret så sov dom kind mot kind, jätte gulligt och jag hade önskat att jag hade haft kameran med mig just då...
Hur som helst så smög jag ut med grabbarna, gav dem gröt, bytte blöjor och kläder, och så vaknade Bessa och snart efter henne även Nukke.
 Syskon gos!

Jonathan och Nicole

Sötnosen Nicole

Gullungen Vanessa

Pappa & Danilo lyssnar på musik

Andres skjutsade oss till Port73 innan han åkte vidare till jobbet. Jag och barnen mötte upp Karo & Mummu, men först blev vi stoppade några gånger av folk som frågade om alla barnen verkligen var mina.... Vi drar på oss blickar när vi går ute själva. Jag körandes vagnen med tvillingarna i, lilla Bessa som står på ståbrädan, och lilla Nukke somgår bredvid och håller mig i handen. De flesta tror att jag har 2 par tvillingar, så jag får alltid stå och förklara att den ena är 2 och den andra är 1 år...Folk är jätte nyfikna! De tittar på tjejerna när dom kommer mot oss, och så vänder dom sig om och kollar in i vagnen, och ibland står dom kvar och tittar och ibland kommer dom fram och pratar. Sen hör man dem prata: "4 små barn! Såg du! Guuud så söta!"
Men till slut hittade vi Mummu & Karo, och gick runt lite med dem. Nicole var helt förundrad vad detta nya ställe var för något. Vi stannade och lekte i lekrummet, där trivdes dom! Speciellt i ett plast lekhus som dem lekte i med att öppna och stänga dörren osv...

Bessa gungar...


Vi träffade på vår vän Tiina och hennes nyfödda son Max okså! Jätte liten! Tänk att våra grabbar varit hälften så stroa, och han var pytteliten!
Sen köpte vi med oss lunch och åkte hem, och nu sover alla. Utom Nicole. Hon ligger nere i sin säng och ropar på mig, så jag ska ta och göra henne lite sällskap.

Ha en bra dag allihopa! Chao!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Halloj tjejen! Åh vad jag känner igen det där med att bli stoppade på stan pga tvillingarna :) En gång när jag stod i kö på Kappahl slutade det med att hela kön stod och pratade med mig och gullade med barnen! Är väldigt trevligt att folk är uppskattande men när den 10:e personen kommer fram under samma shoppingtur är det rätt tröttsamt...tyvärr... Det brukar sluta med att jag hänger en filt över vagnen för att få gå ifred en stund ;) Det låter superbra med frakten, vad snällt av dig! Hade gärna kommit och hämtat under helgen men är fullt upp, kanske blir mer försäljning framöver så kan vi komma och "hälsa på" hihi Har du någon mailadress så kan jag maila min adress och så behöver jag ditt kontonr. Stor kram - Ingela Ps. Min mail är [email protected] Ds.

2010-10-21 @ 15:25:09
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se/
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Du har grymt söta barn. Blir så imponerad av att du orkar med så många :)

2010-10-21 @ 19:24:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej på er!!!



Fina bilder som vanligt. Verkar vara ett stort ställe där på Port 73.



Va coola jeans Nicole har på ena bilder, får man fråga vart du/ni köpt dom?



Hoppas allt är bra med er allihopa!!!



Kramiz



Eva

2010-10-21 @ 21:34:59
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Susanne Hallqvist

Oftast är det ju bara roligt när folk tittar och nickar mot en! Men ibland känns det lite tråkigt då okända människor säger "det måste vara jobbigt med tvillingar", "ammar du bägge samtidigt?" osv. Men heder till dig i alla fall som går till köpcentrum ensam med alla fyra barnen (hur lyckas du hålla dem på gott humör?) Kram

2010-10-21 @ 22:39:40
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Jepp de e många som kollar.. Haha de märker man! Även Bessa kollade på en viss person ganska nära .. Haha.. I think she was chocked! :)

2010-10-21 @ 22:59:43
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Vi var och skrev på faderskapspapprena och sökte om gemensam vårdnad för Alexander. Det måste man göra när man inte är gift. super stört!

2010-10-22 @ 06:48:53
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

att ni vågade er dit dagen efter också, strongt!!



Superfina bilder som vanligt gumman!!!

2010-10-22 @ 18:06:30
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback