Nu har vi kommit till STORLEK----------> 62-68!

En massa kläder till paketpris!

9 par byxor,
6 st långärmade bodys
5 st kortärmade bodys
3 st sparkdräkter
, en med långa ben och 2 korta ;)
9 st klänningar- 1 jeansklänning med hägslen, 2 st långärmade mjukis klänningar(rosa&lila), 1 röd mjukis klänning med kortärm, 5 st kortärmade olika klänningar
1 st rosa Mumin kjol
1 st vit kortärmad tröja med detaljer,
1 st rosa "AIK" tröja....
1 st rosa kofta med knytning fram


Även en rosa varm vinter overoll som kan göras till åkpåse av det kända märket "REIMA"
Och en vit mjukis overoll med rosa detaljer!


INTRESSERADE?
Hör av er!


Kommentarer
Postat av: Anna med 4prematurer

Ja, tänk om jag skulle sälja alla mina barnkläder oxå...hehe, nog skulle man tjäna en hacka =) Men gah, har fått för mig att jag ska spara det..får se hur nödvändigt det är! :)

2010-10-19 @ 12:19:39
Postat av: Mallan

Jag är intresserad av strl 62-68.

Hur mycket tänker du ta för klädpaketen?

Maila mig gärna :)

2010-10-19 @ 21:10:05
URL: http://mallingen.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback