Kaffe!

Nu har jag kokat kaffe till mig och druckit det med mjölk och socker, och det var fakiskt helt OK... :)
Who would have guessed?
Snart när Vanessa vaknar så ska vi ut i det friska luften. Det verkar var fint väder, solen skiner, och det är aldrig fel! Nicole leker med bilar och tvättar sina dockor med våtservetter och grabbarna ligger i sitt baby-gym och försöker fånga saker som hänger ner... :) Jag väntar på att Bessa ska vakna så att jag kan byta/tvätta lakan och påslakan.

Vad gör ni denna måndag?

Kommentarer
Postat av: Linda

bra där satu!!

Välkommen till oss galna kaffetokar!!!

hihi du ska pröva chailatte. riktigt gott!!!

2010-10-11 @ 17:10:44
Postat av: Taru

Mums med kaffe! :-) Jag dricker minst 3 koppar per dag! Hoppas allt e bra med er... Ska vi ta och ses för en playdate snart?

2010-10-11 @ 17:39:14
Postat av: Erica

Oj, utan kaffe skulle jag gå under... jag drack cola när jag var gravid som en toka för att undvika kaffe. Men nu blir det nog 4-5 koppar per dag.. annars skulle jag inte fixa vardagen. kramen!

2010-10-11 @ 21:01:06
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Va?

2010-10-12 @ 07:26:25
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Ingela

God morgon! Jodå här har förkylningarna anlänt, snorigt och dant... Jobbigt för de små :( Jag har en liten tjej på snart 3 månader, just nu har hon 56 i de flesta kläder, men jag är intresserad av alla storlekar! Lika bra att köpa på sig så man har framöver att plocka fram :) Om du vill får du gärna maila mig bilder och priser: [email protected]



Det är jättekul att läsa din blogg, ni är så fin familj :) Kram - Ingela

2010-10-12 @ 10:17:36
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se/
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Sv: Jag är halv ryss och halv kuban!:) Mamma är från Rysslan och pappa från Kuba!:)

2010-10-12 @ 11:49:10
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Annelie TvåTill

Satu! Jag begär härmed att du blir medlem på Facebook och går med i Tvillingar Maj gruppen! Vi saknar dig där!=)/ TvåTill

2010-10-12 @ 13:56:28
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback