Hejåho

Där gick den lugna middagsvilan.
Vi åt lunch, och i vanlig ordning bytte jag blöjor och la barnen. Pojkarna somade på en gång och sover fortfarande där nere i sina sängar. Dom sover bäst där nere där det är lugn och ro. Vanessa somnade också med sin bok i sin lilla hand. Nukke fick gosa i vår säng, hon är lite hängig.
Jag passade på att hänga upp en maskin tvätt- jag har inte tvättat på hela helgen, så ni kan lita på att tvättmaskinen har fått jobba hårt dessa två dagar! Och inte har tvätthögen blivit mindre för det.. Hmm.. Och så har jag rensat klart i barnens byråer. Damn, va mycket kläder som försvann från lådorna!
Såg att Nicole skulle behöva några fler mjuksibyxor, Danilo & Jonathan behöver byxor och strumpor och Bessa behöver några tröjor. Kanske.

Ja, och middagsvilan- när jag precis skulle komma och sätta mig vid datorn och kika runt lite, så hör jag att Nicole är vaken och inte alls sugen på att sova, fast hon såg jätte trött ut. Så hon fick följa med mig upp... Hon hade ändå och legat där över en timme och försökt sova.

Nu ligger små brudarna på soffan och tittar på Nalle Puh och hans vänner på Playhouse Disney.
Andres kom precis hem, nu ska jag gå och fixa lite mellis....

Sen kanske syrran ringer mig snart ang. min make-over... Hahaha....

Kommentarer
Postat av: tuija mummu

Hoppas karo tar hand om din make over idag,du behöver inte det, men du behöver komma lite till din syster, love you :)

2010-10-05 @ 16:08:01
Postat av: Karolina Nordling

Hello, som du ser så hann jag inte idag..imorgon kanske?

2010-10-05 @ 20:11:08
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Karin

Hej hittade din blogg på familje liv.



Ni verkar ha så härligt med alla barnen. Sj väntar vi våran 3:a fast vi har dem inte lika tätt :)



Ha en fin kväll Karin

2010-10-05 @ 20:24:19
URL: http://ungmammakarin.blog.se
Postat av: Linda

ta med mig!! jag behöver också!!!

Skulle vara jättekul om vi kunde göra det samtidigt!!!

2010-10-05 @ 20:47:12
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback