Trött docka...

Jag ligger nere i vårt sovrum med en trött docka bredvid mig och kikar in på bloggen från min mobil. Vanessa och grabbarna sover. Idag har vi haft en lugn dag. Jag och min nya, andra svans Vanessa gick och lämnade nycklarna till Barbara, hon som har hand om lokaluthyrningen. Jag sa att det såg förjäkligt ut i lokalen när vi kom in och att vi fick börja städa innan vi ordnade upp allt inför kalaset. Tomma ölburkar och vinflaskor, skräp på golven... hon låtsades bli förvånad. Iaf så tyckte hon att lokalen såg jätte bra ut nu när hon hade varit där och kikat, så vi fick tillbaka depositionsavgiften. Andres var hos läkaren i förmiddags, och som tur är såg allt bra ut! Om två veckor är det magnet röntgen. Sen har vi bara varit hemma och slappat. Jag har noll koll på vad klockan är nuförtiden när man fått vrida tillbaks tiden. Känns som att allt går i slowmotion, just nu vet jag knappt vilken dag det är! Noll koll. Imorgon kommer mina syskonbarn Emma och Felicia hem till oss. Dom har höstlov från skolan, så de har inte så mycket att göra när alla jobbar. Tänkte att det vore kul för dom att komma hit, och roligt för Nicole och Vanessa också. Idag när jag berättade att dem skulle komma så blev Nukke jätte glad. Hon trodde att om hon bara blundade en liten stund, då har det räknats som att hon har sovit, och att det är morgon så att dem kommer. Så hon blundade några sekunder och så sa hon :"Nu har jag vaknat, kom och öppna dörren!" Hon trodde att dom stod bakom dörren redan, stackarn. Så imorn har vi SEX barn här hemma att pyssla om. Hoppas att det blir fint väder så att vi kan gå ut en stund. Jag har tagit en massa bilder idag också, jag ska försöka hinna lägga in dem också snart. Och dopbilderna också, såklart! Jahap. Nu sover min lilla Docka Nicole här bredvid mig, nu ska jag upp och hålla min man lite sällskap. Jag skriver kanske mer snart när/om jag sätter mig vid datorn. Chao! :)

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Stackaren ja de kommer snart;)

2010-11-02 @ 06:56:14
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Erica

Fullt hus för er då kan man säga :-). Hoppas ni får en mysig dag tillsammans. Kramar

2010-11-02 @ 11:40:09
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: albinsmamma.devote.se

Hur är det med Andres, är han sjuk eller har han ont nån stans? Allt bra med er annars? Kram

2010-11-02 @ 19:13:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback